OldComp.cz https://oldcomp.cz/ |
|
PMD85 a nové hry od Libor L.A. https://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=48&t=8920 |
Stránka 1 z 7 |
Autor: | travi [ 09.09.2020, 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
www.pmd85.cz zkolar.sweb.cz |
Autor: | travi [ 12.09.2020, 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Uvidíme s čím Libor L.A. přijde ... Zatím jsem viděl PMD85 a stařičkou TV MERKUR jako monitor Dokonce tu přímo i něco pájel, ta uvidíme co z toho nakonec vypadne ... |
Autor: | travi [ 24.09.2020, 05:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
... už aby byla nějká hratelná alfa verze PoP PMD85, viď LIBORE ? |
Autor: | misticjoe [ 24.09.2020, 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Předpokládám, že to by chtělo nějaký crowfunding. |
Autor: | Czech Human [ 24.09.2020, 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Spíš několik Liborů L.A. Zase na druhou stranu, díky odložení PoP vznikly pro PMD 85 a myš výborné Miny a její nový ovladač, takže vše "zlé" je pro něco dobré . Samozřejmě bych si Prince také rád zahrál i na PMD ale herních platforem je pro něj myslím sdostatek a osobně jako potenciálně nejpřínosnější vnímám právě ten ovladač na myš . |
Autor: | Libor L.A. [ 24.09.2020, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Situace se má tak, že abych mohl navrhnout hardware PMD 85-4 (pracovní název), kterýžto navrhuji již asi desátým rokem, tak jsem vzal vedlejšák - tedy tu grafiku pro SAPI. První výsledky to už přineslo, zrovna dnes jsem jako derivát té grafiky pro SAPI navrhnul obvod synchronizace CPU 8085 s videoprocesorem. Tady cítím největší vývojový deficit a taky si chci odpočinout od software. Ale prakticky před dokončením a emisí jsou zmíněné Miny (o víkendu snad zkompiluji konečně všechno dohromady i s autostarterem a dám ke stažení testovací verzi). Hotová je i 2nd release hry Treasure Island - tady jsem narazil u kompresního mechanismu autostarteru a tak to asi dva týdny čeká na nějaký nápad, co s tím. No a reverzním inženýringem úspěšně prošel Boulder Dash od VBG a už mi to běhá v plné kráse. Do vánoc bych chtěl doplnit barvy a uvolnit to. No a teď PoP - více než co jiného by pomohl nějaký osobní (=prezenční) brainstormingový kroužek. Elektronická média a prostředky odvádí mou pozornost, na nosné myšlenky je nejlepší tužka, papír a motivující prostředí. To poslední nemám, jsem příliš daleko od ostatních. Takže čekám na výkřik "Heuréka" a on ne a ne přijít. Ale asi vím kudy kam. Jen se mi nechce tlačit na pilu. Pokud bych měl říci nějaký horizont pro dokončení hry, tak odborným odhadem to v současnosti vidím na letní prázdniny 2021, možná až vánoce 2021. |
Autor: | Busy [ 24.09.2020, 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Libor L.A. píše: jsem narazil u kompresního mechanismu autostarteru a tak to asi dva týdny čeká na nějaký nápad, co s tím. O co konkretne ide ? Ak by som vedel pomoct, rad pomozem. Kompresia a kompresne algoritmy patria medzi moje oblubene temy Libor L.A. píše: No a teď PoP - více než co jiného by pomohl nějaký osobní (=prezenční) brainstormingový kroužek. Elektronická média a prostředky odvádí mou pozornost, na nosné myšlenky je nejlepší tužka, papír a motivující prostředí. To poslední nemám, jsem příliš daleko od ostatních. Ano, taky spolocny brainstroming je super vec. O to je to horsie v sucasnosti, ked nam v osobnych stretnutiach brani nielen vzdialenost, ale aj zavrete hranice...
|
Autor: | travi [ 24.09.2020, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
... to právě LIBOR L.A. nechce ... SICE NEVÍM, PROČ SE TOMU TOLIK BRÁNÍ, ALE ŘÍKAL MI, ŽE TO NEDĚLÁ PRO PENÍZE... ... nabízel jsem mu osobně i pomoc s tvorbou nebo testováním, ale zatím na tom dělá hlavně SÁM misticjoe píše: Předpokládám, že to by chtělo nějaký crowfunding.
|
Autor: | travi [ 24.09.2020, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
... jestli potřebuješ INSPIRACI, tak zkus trošku změnit PROSTŘEDÍ a sám uvidíš, že to půjde líp. Každopádně pořád platí nabídka POMOCI z mé strany a jak je vidět bylo by nás i víc. Libor L.A. píše: Situace se má tak, že abych mohl navrhnout hardware PMD 85-4 (pracovní název), kterýžto navrhuji již asi desátým rokem, tak jsem vzal vedlejšák - tedy tu grafiku pro SAPI. První výsledky to už přineslo, zrovna dnes jsem jako derivát té grafiky pro SAPI navrhnul obvod synchronizace CPU 8085 s videoprocesorem. Tady cítím největší vývojový deficit a taky si chci odpočinout od software.
Ale prakticky před dokončením a emisí jsou zmíněné Miny (o víkendu snad zkompiluji konečně všechno dohromady i s autostarterem a dám ke stažení testovací verzi). Hotová je i 2nd release hry Treasure Island - tady jsem narazil u kompresního mechanismu autostarteru a tak to asi dva týdny čeká na nějaký nápad, co s tím. No a reverzním inženýringem úspěšně prošel Boulder Dash od VBG a už mi to běhá v plné kráse. Do vánoc bych chtěl doplnit barvy a uvolnit to. No a teď PoP - více než co jiného by pomohl nějaký osobní (=prezenční) brainstormingový kroužek. Elektronická média a prostředky odvádí mou pozornost, na nosné myšlenky je nejlepší tužka, papír a motivující prostředí. To poslední nemám, jsem příliš daleko od ostatních. Takže čekám na výkřik "Heuréka" a on ne a ne přijít. Ale asi vím kudy kam. Jen se mi nechce tlačit na pilu. Pokud bych měl říci nějaký horizont pro dokončení hry, tak odborným odhadem to v současnosti vidím na letní prázdniny 2021, možná až vánoce 2021. |
Autor: | Libor L.A. [ 24.09.2020, 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Ohledně té komprese se jedná o banalitu. Kompresní program počítal s tím, že program před kompresí může mít maximální velikost 7E00h. A nyní je to trochu více. Buď nebudu komprimovat (v dnešní době už o nic nejde), nebo zkontroluji, v kterém okamžiku při dekompresi předběhne dekomprimovaný kód zdrojová data a problém odstraním. Lenost mi velí zvolit první variantu. Zvlášť, když si uvědomím, kolik místa zabírají například nesmyslná a duplicitní videa na internetu. Pak nějakých pár kilobajtů navíc nestojí za řeč, pokud se vejdou do paměti PMD-85. |
Autor: | travi [ 24.09.2020, 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
... jak říkáš Libor L.A. píše: Ohledně té komprese se jedná o banalitu. Kompresní program počítal s tím, že program před kompresí může mít maximální velikost 7E00h. A nyní je to trochu více. Buď nebudu komprimovat (v dnešní době už o nic nejde), nebo zkontroluji, v kterém okamžiku při dekompresi předběhne dekomprimovaný kód zdrojová data a problém odstraním. Lenost mi velí zvolit první variantu. Zvlášť, když si uvědomím, kolik místa zabírají například nesmyslná a duplicitní videa na internetu. Pak nějakých pár kilobajtů navíc nestojí za řeč, pokud se vejdou do paměti PMD-85.
|
Autor: | PotPalo [ 24.09.2020, 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Nejde to rozdeliť na dve časti? Komprimovať len dobre komprimovateľné dáta, a nekomprimovateľný kód iba skopírovať ako druhú časť? |
Autor: | Czech Human [ 24.09.2020, 23:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Rozšířená paměť PP01 již brzy bude umožňovat na 8bit doslova nezřízené plýtvání s pamětí, tak doufám že PMD 85-4 také přijde s větším rozsahem než 64 kB, řešeným buď shodně s PP aby se snáze portovaly aplikace nebo případně více k původnímu hw návrhu PMD kompatibilní 256 kB verzí PMD 85-3, funkčně materializovanou zatím jen v emulátoru bratří Bóriků. |
Autor: | travi [ 26.09.2020, 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
Co to tady zase prasíte? |
Autor: | travi [ 26.09.2020, 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A. |
HRY A PROGRAMY NA PMD85 OD LIBORA L.A. https://www.pmd85.cz/?page_id=236 |
Stránka 1 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |