OldComp.cz
https://oldcomp.cz/

PMD85 a nové hry od Libor L.A.
https://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=48&t=8920
Stránka 17

Autor:  travi [ 09.09.2020, 11:20 ]
Předmět příspěvku:  PMD85 a nové hry od Libor L.A.

:welcome:
www.pmd85.cz

zkolar.sweb.cz
:heilpmd:

Autor:  travi [ 12.09.2020, 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Uvidíme s čím Libor L.A. přijde ...
Zatím jsem viděl PMD85 a stařičkou TV MERKUR jako monitor :D
Dokonce tu přímo i něco pájel, ta uvidíme co z toho nakonec vypadne ...

:comp:

Autor:  travi [ 24.09.2020, 05:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

... už aby byla nějká hratelná alfa verze PoP PMD85, viď LIBORE ?

Autor:  misticjoe [ 24.09.2020, 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Předpokládám, že to by chtělo nějaký crowfunding.

Autor:  Czech Human [ 24.09.2020, 12:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Spíš několik Liborů L.A. :lol: Zase na druhou stranu, díky odložení PoP vznikly pro PMD 85 a myš výborné Miny a její nový ovladač, takže vše "zlé" je pro něco dobré :-). Samozřejmě bych si Prince také rád zahrál i na PMD ale herních platforem je pro něj myslím sdostatek a osobně jako potenciálně nejpřínosnější vnímám právě ten ovladač na myš :-).

Autor:  Libor L.A. [ 24.09.2020, 20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Situace se má tak, že abych mohl navrhnout hardware PMD 85-4 (pracovní název), kterýžto navrhuji již asi desátým rokem, tak jsem vzal vedlejšák - tedy tu grafiku pro SAPI. První výsledky to už přineslo, zrovna dnes jsem jako derivát té grafiky pro SAPI navrhnul obvod synchronizace CPU 8085 s videoprocesorem. Tady cítím největší vývojový deficit a taky si chci odpočinout od software.

Ale prakticky před dokončením a emisí jsou zmíněné Miny (o víkendu snad zkompiluji konečně všechno dohromady i s autostarterem a dám ke stažení testovací verzi). Hotová je i 2nd release hry Treasure Island - tady jsem narazil u kompresního mechanismu autostarteru a tak to asi dva týdny čeká na nějaký nápad, co s tím. No a reverzním inženýringem úspěšně prošel Boulder Dash od VBG a už mi to běhá v plné kráse. Do vánoc bych chtěl doplnit barvy a uvolnit to.

No a teď PoP - více než co jiného by pomohl nějaký osobní (=prezenční) brainstormingový kroužek. Elektronická média a prostředky odvádí mou pozornost, na nosné myšlenky je nejlepší tužka, papír a motivující prostředí. To poslední nemám, jsem příliš daleko od ostatních. Takže čekám na výkřik "Heuréka" a on ne a ne přijít. Ale asi vím kudy kam. Jen se mi nechce tlačit na pilu. Pokud bych měl říci nějaký horizont pro dokončení hry, tak odborným odhadem to v současnosti vidím na letní prázdniny 2021, možná až vánoce 2021.

Autor:  Busy [ 24.09.2020, 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Libor L.A. píše:
jsem narazil u kompresního mechanismu autostarteru a tak to asi dva týdny čeká na nějaký nápad, co s tím.
O co konkretne ide ? Ak by som vedel pomoct, rad pomozem. Kompresia a kompresne algoritmy patria medzi moje oblubene temy ;)
Libor L.A. píše:
No a teď PoP - více než co jiného by pomohl nějaký osobní (=prezenční) brainstormingový kroužek. Elektronická média a prostředky odvádí mou pozornost, na nosné myšlenky je nejlepší tužka, papír a motivující prostředí. To poslední nemám, jsem příliš daleko od ostatních.
Ano, taky spolocny brainstroming je super vec. O to je to horsie v sucasnosti, ked nam v osobnych stretnutiach brani nielen vzdialenost, ale aj zavrete hranice...

Autor:  travi [ 24.09.2020, 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

... to právě LIBOR L.A. nechce ...
SICE NEVÍM, PROČ SE TOMU TOLIK BRÁNÍ, ALE ŘÍKAL MI, ŽE TO NEDĚLÁ PRO PENÍZE...
... nabízel jsem mu osobně i pomoc s tvorbou nebo testováním, ale zatím na tom dělá hlavně SÁM

:heilpmd:

misticjoe píše:
Předpokládám, že to by chtělo nějaký crowfunding.

Autor:  travi [ 24.09.2020, 21:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

... jestli potřebuješ INSPIRACI, tak zkus trošku změnit PROSTŘEDÍ a sám uvidíš, že to půjde líp.
Každopádně pořád platí nabídka POMOCI z mé strany a jak je vidět bylo by nás i víc.
:welcome:

Libor L.A. píše:
Situace se má tak, že abych mohl navrhnout hardware PMD 85-4 (pracovní název), kterýžto navrhuji již asi desátým rokem, tak jsem vzal vedlejšák - tedy tu grafiku pro SAPI. První výsledky to už přineslo, zrovna dnes jsem jako derivát té grafiky pro SAPI navrhnul obvod synchronizace CPU 8085 s videoprocesorem. Tady cítím největší vývojový deficit a taky si chci odpočinout od software.

Ale prakticky před dokončením a emisí jsou zmíněné Miny (o víkendu snad zkompiluji konečně všechno dohromady i s autostarterem a dám ke stažení testovací verzi). Hotová je i 2nd release hry Treasure Island - tady jsem narazil u kompresního mechanismu autostarteru a tak to asi dva týdny čeká na nějaký nápad, co s tím. No a reverzním inženýringem úspěšně prošel Boulder Dash od VBG a už mi to běhá v plné kráse. Do vánoc bych chtěl doplnit barvy a uvolnit to.

No a teď PoP - více než co jiného by pomohl nějaký osobní (=prezenční) brainstormingový kroužek. Elektronická média a prostředky odvádí mou pozornost, na nosné myšlenky je nejlepší tužka, papír a motivující prostředí. To poslední nemám, jsem příliš daleko od ostatních. Takže čekám na výkřik "Heuréka" a on ne a ne přijít. Ale asi vím kudy kam. Jen se mi nechce tlačit na pilu. Pokud bych měl říci nějaký horizont pro dokončení hry, tak odborným odhadem to v současnosti vidím na letní prázdniny 2021, možná až vánoce 2021.

Autor:  Libor L.A. [ 24.09.2020, 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Ohledně té komprese se jedná o banalitu. Kompresní program počítal s tím, že program před kompresí může mít maximální velikost 7E00h. A nyní je to trochu více. Buď nebudu komprimovat (v dnešní době už o nic nejde), nebo zkontroluji, v kterém okamžiku při dekompresi předběhne dekomprimovaný kód zdrojová data a problém odstraním. Lenost mi velí zvolit první variantu. Zvlášť, když si uvědomím, kolik místa zabírají například nesmyslná a duplicitní videa na internetu. Pak nějakých pár kilobajtů navíc nestojí za řeč, pokud se vejdou do paměti PMD-85.

Autor:  travi [ 24.09.2020, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

... jak říkáš :lol: :D :like:

Libor L.A. píše:
Ohledně té komprese se jedná o banalitu. Kompresní program počítal s tím, že program před kompresí může mít maximální velikost 7E00h. A nyní je to trochu více. Buď nebudu komprimovat (v dnešní době už o nic nejde), nebo zkontroluji, v kterém okamžiku při dekompresi předběhne dekomprimovaný kód zdrojová data a problém odstraním. Lenost mi velí zvolit první variantu. Zvlášť, když si uvědomím, kolik místa zabírají například nesmyslná a duplicitní videa na internetu. Pak nějakých pár kilobajtů navíc nestojí za řeč, pokud se vejdou do paměti PMD-85.

Autor:  PotPalo [ 24.09.2020, 23:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Nejde to rozdeliť na dve časti? Komprimovať len dobre komprimovateľné dáta, a nekomprimovateľný kód iba skopírovať ako druhú časť?

Autor:  Czech Human [ 24.09.2020, 23:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Rozšířená paměť PP01 již brzy bude umožňovat na 8bit doslova nezřízené plýtvání s pamětí, tak doufám že PMD 85-4 také přijde s větším rozsahem než 64 kB, řešeným buď shodně s PP aby se snáze portovaly aplikace nebo případně více k původnímu hw návrhu PMD kompatibilní 256 kB verzí PMD 85-3, funkčně materializovanou zatím jen v emulátoru bratří Bóriků.

Autor:  travi [ 26.09.2020, 12:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

Co to tady zase prasíte?

Autor:  travi [ 26.09.2020, 13:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: PMD85 a nové hry od Libor L.A.

HRY A PROGRAMY NA PMD85 OD LIBORA L.A.

https://www.pmd85.cz/?page_id=236

Stránka 17 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/