OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů

Prijdte se bavit!

Právě je 24.09.2021, 05:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Super Mario Bros. 128K pro ZX Spectrum
PříspěvekNapsal: 30.10.2019, 14:33 
Offline
Radil

Registrován: 28.05.2013, 11:24
Příspěvky: 369
Has thanked: 16 times
Been thanked: 151 times
Dostupné zde:

https://events.retroscene.org/cafe2019/gamecompo/2217

phpBB [video]

https://www.youtube.com/watch?v=CyuTBsotuFM


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30.10.2019, 20:20 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 9394
Bydliště: Praha
Has thanked: 1500 times
Been thanked: 1162 times
Tak rychle stahujme, než Ninťendo zase zasáhne!

_________________
Blue Lives Matter


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31.10.2019, 08:23 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 728
Has thanked: 15 times
Been thanked: 32 times
Jede to opravdu na 50 fps?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06.11.2019, 16:57 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 30.09.2014, 18:03
Příspěvky: 593
Bydliště: jižní Čechy
Has thanked: 175 times
Been thanked: 66 times
Pěkné, a teď ještě konečně nějaký ten pořádný port Giana Sisters na ZX! ;-)

_________________
Commodore 64, 64C, 64G, ATARI 1040 STE, AMIGA 1200 (A1260/80), Amstrad CPC 6128, Acorn A3020, Didaktik GAMA '88 a '89, ZX 128.

PC: XT-V20-10 MHz, 286-20 MHz (4 MB RAM, Trident 1 MB, SB16), 386DX-40 MHz (FPU, 32 MB RAM, Mach32 2 MB, AWE32, CD-ROM), 486"DX5"-160 MHz (128 MB RAM, USB 2.0, SB16, CD-ROM), Pentium 233 MMX (262 MHz, 256 MB RAM, SiS315 32 MB, VooDoo2, SB16, DVD-ROM)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08.09.2021, 04:01 
Offline
Radil

Registrován: 28.05.2013, 11:24
Příspěvky: 369
Has thanked: 16 times
Been thanked: 151 times
Já mám nějakej problém, zaseknu se mezi těma dvěma trubkama hned na začátku, ve videu výše v 0:30 a zaboha nemůžu přeskočit tu větší. Hraju to na ZX EVO na PS/2 klobásnici-QAOPSp (tuším, že jsem to měl předtím na ZXS+128k a na tenhle hloupej zákys si nevzpomínám). Je to ZX EVO, nebo je tam nějaká finta na klávesnici a nebo je to mnou?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08.09.2021, 09:02 
Offline
Kecálek

Registrován: 08.01.2017, 14:37
Příspěvky: 122
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times
BruXy píše:
Já mám nějakej problém, zaseknu se mezi těma dvěma trubkama hned na začátku, ve videu výše v 0:30 a zaboha nemůžu přeskočit tu větší. Hraju to na ZX EVO na PS/2 klobásnici-QAOPSp (tuším, že jsem to měl předtím na ZXS+128k a na tenhle hloupej zákys si nevzpomínám). Je to ZX EVO, nebo je tam nějaká finta na klávesnici a nebo je to mnou?


Tak mám to stejně, chyba musí být ve hře - hraju to na ZX Nucleon 512 a dělá mi to stejné.
Evidentně se při sebráni houbičky Mário zvětší , ale skok zůstane stejně vysoký


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08.09.2021, 09:48 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:23
Příspěvky: 1821
Bydliště: Vsetín
Has thanked: 409 times
Been thanked: 676 times
Musíš při skoku stisknout UP i FIRE, pak vyskočí výš.

_________________
ZX Spectrum, Amiga weby: cs.speccy.cz , ondraspo186.8u.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08.09.2021, 09:54 
Offline
Kecka

Registrován: 04.09.2020, 12:34
Příspěvky: 28
Has thanked: 27 times
Been thanked: 13 times
Ked podrzis space, mario sa rozbehne rychlejsie a tym padom aj vyskoci vyssie. Vsetko je v poriadku, da sa to preskocit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08.09.2021, 17:58 
Offline
Radil

Registrován: 28.05.2013, 11:24
Příspěvky: 369
Has thanked: 16 times
Been thanked: 151 times
solaris104 píše:
Musíš při skoku stisknout UP i FIRE, pak vyskočí výš.


Podobně jako předtím jsem to podrobil řádnému zkoumání a UP+FIRE nevede k požadovanému výkonu (ale třeba BombJack, kde se taky musí udělat dvojstisk pro vyšší výskok funguje jak má). Ještě to zkusím na normálním ZXS, ale je možné, že způsob jakým ZX EVO zpracovává požadavky PS/2 klávesnice nevede k správné detekci stisku UP+SPACE (nebo rutina v programu to nevyšolíchá :cry:).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.09.2021, 16:00 
Offline
Radil

Registrován: 28.05.2013, 11:24
Příspěvky: 369
Has thanked: 16 times
Been thanked: 151 times
Takže jsem na to konečně přišel. Musí se držet kombinace vlevo/vpravo O/P a Space, pak se Mario viditelně zrychlí a poté už skáče do požadované výšky při stisknutém mezerníku (takže je to trošku taková sekvence kroků). Takže pravdu měl kapula, já jsem se tak upnul k tomu UP+FIRE, že mě ani nenapadlo zkoušet jiné kombinace, na NESu jsem to nikdy nehrál, takže ani nevím, zda to odpovídá originálnímu chování na joypadu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10.09.2021, 10:43 
Offline
Kecálek

Registrován: 08.01.2017, 14:37
Příspěvky: 122
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times
BruXy píše:
Takže jsem na to konečně přišel. Musí se držet kombinace vlevo/vpravo O/P a Space, pak se Mario viditelně zrychlí a poté už skáče do požadované výšky při stisknutém mezerníku (takže je to trošku taková sekvence kroků). Takže pravdu měl kapula, já jsem se tak upnul k tomu UP+FIRE, že mě ani nenapadlo zkoušet jiné kombinace, na NESu jsem to nikdy nehrál, takže ani nevím, zda to odpovídá originálnímu chování na joypadu.


potvrzuji , sekvence Space - UP - O/P funguje - jen mi to přijde podivné na joysticku , muset mačkat Space na klávesnici .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz