OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 28.03.2024, 16:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 20.04.2019, 10:55 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 12.05.2013, 22:24
Příspěvky: 1508
Bydliště: u Prahy
Has thanked: 44 times
Been thanked: 380 times
Vidím dobře, že už jsou od toho tři cracky?
https://csdb.dk/search/?seinsel=all&search=super+mario+bros+64&Go.x=0&Go.y=0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 20.04.2019, 21:12 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
tommik píše:
Comos píše:
To zpomalování je jen v případech,kdy je na obrazovce maximum spritů, informace o tomhle jsou v té přiložené notě.Bez zpomalování je možné to hrát na C128.


No nevim. Ted jsem to sledoval na YT borec to hral na C128D a nejake ty nepatrne "slowdowns" jsem tam videl i kdyz mel zasunute SuperCPU.


Máš na mysli tohle video? https://www.youtube.com/watch?v=cLb0SDlvmfI
Koukal jsem na to třikrát a i když Mario běží tak ten glitch je skoro nepostřehnutelnej.Z postřehu,když jsem to hrál,co se často stává je,že třeba želvou nejde trefit další nepřítelé (projede skrz).
Časování kolize bude asi striktní během VSP.Hrál,jsem to zatím na reálným C64,ale i se slowdowns to je furt hratelné.Nezkoušel jsem to se SuperCPU.

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 20.04.2019, 21:22 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
dex píše:


No reálně jen dva.GP releasly finální verzi až napotřetí.

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 20.04.2019, 21:33 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 800
Has thanked: 19 times
Been thanked: 48 times
Comos píše:
Máš na mysli tohle video? https://www.youtube.com/watch?v=cLb0SDlvmfI
Koukal jsem na to třikrát a i když Mario běží tak ten glitch je skoro nepostřehnutelnej.Z postřehu,když jsem to hrál,co se často stává je,že třeba želvou nejde trefit další nepřítelé (projede skrz).
Časování kolize bude asi striktní během VSP.Hrál,jsem to zatím na reálným C64,ale i se slowdowns to je furt hratelné.Nezkoušel jsem to se SuperCPU.


Jo jo, toho borečka odebírám, je to znalec má tam zajímavé pokecy ve videích. Jinak nevšiml jsem si že by tam něco uváděl o sprajtech a zpomalování. Jen píše že CPU na NES je taktováno o 70% rychleji... Jo a někdo někde rozumoval, že VSP znamená že hry skrolují až k BORDERu, což není pravda - je tu pro C-64 ono typické oříznutí ze stran. Často se tak děje ale i na NES, teď si nejsem jistý jestli zrovna v případě této hry.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 21.04.2019, 00:13 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
tommik píše:
Comos píše:
Máš na mysli tohle video? https://www.youtube.com/watch?v=cLb0SDlvmfI
Koukal jsem na to třikrát a i když Mario běží tak ten glitch je skoro nepostřehnutelnej.Z postřehu,když jsem to hrál,co se často stává je,že třeba želvou nejde trefit další nepřítelé (projede skrz).
Časování kolize bude asi striktní během VSP.Hrál,jsem to zatím na reálným C64,ale i se slowdowns to je furt hratelné.Nezkoušel jsem to se SuperCPU.


Jo jo, toho borečka odebírám, je to znalec má tam zajímavé pokecy ve videích. Jinak nevšiml jsem si že by tam něco uváděl o sprajtech a zpomalování. Jen píše že CPU na NES je taktováno o 70% rychleji... Jo a někdo někde rozumoval, že VSP znamená že hry skrolují až k BORDERu, což není pravda - je tu pro C-64 ono typické oříznutí ze stran. Často se tak děje ale i na NES, teď si nejsem jistý jestli zrovna v případě této hry.


Ano, CPU NES (Ricoh, klon 6502) je taktovaný na 1.8Mhz, jestli si dobře pamatuju, proto má oproti C64 výkonovou výhodu a bez použití VSP (variable screen position) by hra nebyla tak svižná v horizontálním scroolu.Oříznutí stran jsou zavřené sidebordery, nemá s VSP nic společného.

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 26.04.2019, 05:06 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 30.01.2014, 12:46
Příspěvky: 2757
Bydliště: Trutnovsko
Has thanked: 137 times
Been thanked: 270 times
Tak je to tady..... https://www.vortex.cz/nintendo-likviduj ... s-pro-c64/

_________________
ZX 81, Zx Spectrum & microdrive, Sinclair QL 2xFDD 3,5´(SD-QL, QubIDE, SGC), ZX Spectrum +2, Didaktik M, Commodore C64 I , Commodore C64 II Ultimate cart, Commodore C128, Commodore Amiga 500, Amiga 600HD, Atari 800XL SDrive, Atari 520ST & HXC usb floppy emulator. --- XBOX 360, Playstation 2, XBox ONE, Oric atmos, Enterprise 128, a několik PC a notebooku.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 26.04.2019, 08:39 
Offline
Kecálek

Registrován: 16.05.2013, 13:18
Příspěvky: 230
Has thanked: 6 times
Been thanked: 43 times
Jack_Free píše:

To mi připomnělo, že před lety jeden scener měl nápad, že by se mohla předělat nějaká jiná hra od Nintenda na C64 (název si už nepamatuju, ale byla to plošinovka podobného stylu). Nějak jsme jen probírali, jestli by to šlo nakódovat a on pak psal do Nintenda, jestli by byl port možný. A oni mu dokonce i odpověděli, že takovýchto žádostí dostávají nějak snad stovky týdně a že je všechny zamítají.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 27.04.2019, 18:39 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
No jestli tomu dobře rozumím, tak my si ji tu můžeme nasdílet naprosto s přehledem, ne? Neb autorský zákon o hrách u nás pokrývá až hry od roku 1990. Škoda, že jsem nestihl stáhnout tu verzi Super Mario Bros 64 +5D.


Přílohy:
SuperMariánBrozC64.zip [108.75 KiB]
513 krát

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 28.04.2019, 21:20 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Těch zpráv ohledně zakročení Nintenda bylo na různých webech hafo,ale nikde jsem neviděl oficiální vyjádření od Nintenda.

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 29.04.2019, 01:37 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 16.05.2013, 17:05
Příspěvky: 284
Bydliště: České Budějovice
Has thanked: 169 times
Been thanked: 131 times
A to já zase jo:
https://www.vintageisthenewold.com/wp-c ... 68x305.png

_________________
Striving to master ANTIC, GTIA and POKEY since 1990.
Diamondz • h3x0r Deluxe • Mahjong XE • Marbled • Mashed Turtles • Millionaire • Mind Blast • Ocean Detox • Oilgame Deluxe • RGB • Rolltris • Speed Up! • Swapz • Thetris


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 29.04.2019, 07:27 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 25.05.2014, 12:29
Příspěvky: 1671
Bydliště: Praha
Has thanked: 318 times
Been thanked: 372 times
https://www.idnes.cz/hry/novinky/super- ... ovinky_srp

_________________
Atari 65XE, 600XL, 400, 800, 800XL/XE, 130XE, 1200XL, XEGS
Commodore C64, C64C, C128, Plus/4
Amiga A600, A1200+Blizzard 060/50
ZX Spectrum, +2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 29.04.2019, 09:34 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 24.05.2018, 22:32
Příspěvky: 1972
Bydliště: Most, Praha
Has thanked: 864 times
Been thanked: 697 times
Mělo by stačit jen když překreslí obrázky za nějaké své, ne? Zdrojáky má své, návrhy scén asi nejsou moc chránitelné, jde jen o chráněnou grafiku a název. Hra bude stejně hodnotná i s jinými obrázky.

_________________
i++ (INC) increment
i-- (DEC) decrement
i@@ (EXC) excrement


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 29.04.2019, 12:41 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
rEVERz píše:
https://www.idnes.cz/hry/novinky/super-mario-bros-port-c64-hry.A190426_125011_bw-novinky_srp


PDX Commodore club byl první, kdo psal,že obdržel DMCA,ale nezveřejnili ten den žádné další info,takže hodně lidí bylo na pochybách, jestli se jedná o falešnou zprávu nebo ne.

Celá zpráva:

https://www.commodorecomputerclub.com/s ... wn-notice/

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 29.04.2019, 12:47 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Panda38 píše:
Mělo by stačit jen když překreslí obrázky za nějaké své, ne? Zdrojáky má své, návrhy scén asi nejsou moc chránitelné, jde jen o chráněnou grafiku a název. Hra bude stejně hodnotná i s jinými obrázky.


Tohle si mysleli taky autoři Giana Sisters, než tu hru museli stáhnout z trhu.

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 29.04.2019, 13:53 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 800
Has thanked: 19 times
Been thanked: 48 times
To by jeste k tomu museli mit vlastni urovne a "power ups" a ne kopirovat vyse uvedene od Nintenda.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz