OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 23.02.2024, 16:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10.02.2024, 20:29 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
Tady je veliký kompozit vyrobený z části her z .raru.
TURGEN to odhaduje tak na 37 minut záznamu. Je poměrně velký, takže to opravdu chce AVGCART.
Kód:
Input file name   Plugin   Pulses   Details   Output file
Archon.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: ARCHON   
Astro Chase (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: ASTRO CHAS   
BC's Quest for Tires.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: BC'S QUEST   
Blue Max - 2001.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: BLUE MAX -   
Blue Max (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: BLUE MAX    
Bomb Fusion (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: BOMB FUSIO   
Capt Sticky's Gold.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: CAPT STICK   
Chop Suey.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: CHOP SUEY   
Crystal Raider.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: CRYSTAL RA   
Desmond's Dungeon (god).xex   Turbo 2000   2270   BlockLoading: DESMOND'S    
Exploding Wall (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: EXPLODING    
Frogger (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: FROGGER    
Kangaro (god).xex   Turbo 2000   2270   BlockLoading: KANGARO    
Lord of the Orb (god).xex   Turbo 2000   2270   Monolithic: LORD OF TH   
Matterhorn.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: MATTERHORN   
MegaMania.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: MEGAMANIA   
Neptune's Daughters.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: NEPTUNE'S    
One Man and His Droid.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: ONE MAN AN   
Preliminary Monty (god).xex   Turbo 2000   2270   BlockLoading: PRELIMINAR   
Preppie ! II.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: PREPPIE !    
Preppie !.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: PREPPIE !   
Rainbow Walker.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: RAINBOW WA   
Saracen.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: SARACEN   
Satan's Hollow.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: SATAN'S HO   
Seawolf II.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: SEAWOLF II   
Shamus (god).xex   Turbo 2000   2270   Monolithic: SHAMUS    
Special Delivery.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: SPECIAL DE   
Archon II.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: ARCHON II   



Přílohy:
composite_poison1.zip [347.94 KiB]
6 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10.02.2024, 21:06 
Offline
Kecálek

Registrován: 14.06.2022, 08:58
Příspěvky: 118
Has thanked: 47 times
Been thanked: 104 times
baktra píše:
Tady je veliký kompozit vyrobený z části her z .raru.
TURGEN to odhaduje tak na 37 minut záznamu. Je poměrně velký, takže to opravdu chce AVGCART.
Kód:
Input file name   Plugin   Pulses   Details   Output file
Archon.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: ARCHON   
Astro Chase (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: ASTRO CHAS   
BC's Quest for Tires.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: BC'S QUEST   
Blue Max - 2001.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: BLUE MAX -   
Blue Max (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: BLUE MAX    
Bomb Fusion (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: BOMB FUSIO   
Capt Sticky's Gold.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: CAPT STICK   
Chop Suey.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: CHOP SUEY   
Crystal Raider.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: CRYSTAL RA   
Desmond's Dungeon (god).xex   Turbo 2000   2270   BlockLoading: DESMOND'S    
Exploding Wall (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: EXPLODING    
Frogger (god).xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: FROGGER    
Kangaro (god).xex   Turbo 2000   2270   BlockLoading: KANGARO    
Lord of the Orb (god).xex   Turbo 2000   2270   Monolithic: LORD OF TH   
Matterhorn.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: MATTERHORN   
MegaMania.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: MEGAMANIA   
Neptune's Daughters.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: NEPTUNE'S    
One Man and His Droid.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: ONE MAN AN   
Preliminary Monty (god).xex   Turbo 2000   2270   BlockLoading: PRELIMINAR   
Preppie ! II.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: PREPPIE !    
Preppie !.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: PREPPIE !   
Rainbow Walker.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: RAINBOW WA   
Saracen.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: SARACEN   
Satan's Hollow.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: SATAN'S HO   
Seawolf II.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: SEAWOLF II   
Shamus (god).xex   Turbo 2000   2270   Monolithic: SHAMUS    
Special Delivery.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: SPECIAL DE   
Archon II.xex   Turbo 2000   2270   ExpressLoading: ARCHON II   



moc díky, vyzkoušim to, pak bych prosím, potřeboval udělat to na jednu stranu kazety, těch asi 44 minut, což po tobě uplně nechci, nechci tě zatěžovat, moc rád si to udělám sám :)
A jde udělat mezi jednotlivejma hrama třeba 1 nebo 2 sec mezera ? Aby se při přetáčení dalo lépe trefit na tu hru ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10.02.2024, 22:33 
Offline
Kecálek

Registrován: 14.06.2022, 08:58
Příspěvky: 118
Has thanked: 47 times
Been thanked: 104 times
nahráno na kazetu a hned první hra Archon končí žlutou obrazovkou


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10.02.2024, 23:47 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
Tak to nedopadlo zrovna nejlíp. Mám i hlášení odjinud, že se málokomu podaří cokoliv přečíst.
Asi mám nějaký kouzelný magnetofon či co.

Každopádně nemá moc smysl pokračovat v testování, dokud nepřijdu na to, proč SFX fungují jenom u mne a nikde jinde. Moc díky za snahu a za vyzkoušení.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.02.2024, 15:18 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
Zatím zkoumám co může být špatně a na něco jsem přišel: https://forums.atariage.com/topic/309140-turgen-system-88x-adventures/?do=findComment&comment=5409070

Ve zkratce, každý kopírovací program pro Turbo generuje na konci bloku tzv. zakončovací pulz. Zakončovací pulz data nenese, ale slouží k tomu, aby předcházející pulz reprezentující užitečná data byl správně detekován a změřen. SFX generuje zakončovací pulz, který je oproti pulzům z běžných kopírovacích programů extrémně úzký.

A co dělají staré opotřebované magnetofony s extrémně úzkými pulzy? Registrují je jako velmi slabý nebo žádný signál.

Takže tohle je něco, co dám do pořádku a uvidíme co dál.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.02.2024, 18:10 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
Myslím, že se mi podařilo problém se zakončovacím pulzem opravit.

Takhle to je teď:
Příloha:
fixed_endpulse.png
fixed_endpulse.png [ 49.21 KiB | Zobrazeno 241 krát ]


A takhle to bylo předtím. Všimněte si extrémně krátkého pulzu zapsaného SFX. Při větším přiblížení to vyšlo na jeden vzorek. Magnetofony opravdu nemají rády pulzy co se blíží tomu Diracovu. Vidím na sobě, že studium FEL ČVUT se na mně trochu podepsalo.
Příloha:
sfx_possible_failure.png
sfx_possible_failure.png [ 83.48 KiB | Zobrazeno 241 krát ]



Pokud by chtěl někdo zkoušet, tak doporučuji v tomto pořadí:
1. Monolitická binárka
2. BlockLoading
3. Kilové bloky
4. ExpressLoading

P.S.1 Pokud SFX s touhle úpravou začnou fungovat, podívám se na zoubek zvětšeným mezerám mezi soubory. Neměl by to být problém.
P.S.2 Podívám se na zoubek i ExpressLoadingu. Bylo by žádoucí, aby generoval bloky s určitou maximální velikostí, tak aby si více rozuměl s SFX.


Přílohy:
sfx4.zip [79.25 KiB]
3 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.02.2024, 18:48 
Offline
Kecálek

Registrován: 14.06.2022, 08:58
Příspěvky: 118
Has thanked: 47 times
Been thanked: 104 times
baktra píše:
Myslím, že se mi podařilo problém se zakončovacím pulzem opravit.

Takhle to je teď:
Příloha:
fixed_endpulse.png


A takhle to bylo předtím. Všimněte si extrémně krátkého pulzu zapsaného SFX. Při větším přiblížení to vyšlo na jeden vzorek. Magnetofony opravdu nemají rády pulzy co se blíží tomu Diracovu. Vidím na sobě, že studium FEL ČVUT se na mně trochu podepsalo.
Příloha:
sfx_possible_failure.png



Pokud by chtěl někdo zkoušet, tak doporučuji v tomto pořadí:
1. Monolitická binárka
2. BlockLoading
3. Kilové bloky
4. ExpressLoading

P.S.1 Pokud SFX s touhle úpravou začnou fungovat, podívám se na zoubek zvětšeným mezerám mezi soubory. Neměl by to být problém.
P.S.2 Podívám se na zoubek i ExpressLoadingu. Bylo by žádoucí, aby generoval bloky s určitou maximální velikostí, tak aby si více rozuměl s SFX.


A nešlo by aby se to v tom sfx nahrávalo v normálním cz turbu2000 s 2270bd ? to co sem zkoušel se nehrávalo nějakým zvláštním způsobem :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.02.2024, 19:05 
Offline
Kecálek

Registrován: 14.06.2022, 08:58
Příspěvky: 118
Has thanked: 47 times
Been thanked: 104 times
a stále moc nechápu to s tím monolitem :) proč to nejde. Kvůli tomu jak je to rozložený v paměti ? Teoretický dotaz, nešlo by to vyřešit tím, že by se celá ta nemonolitní binárka dala do nějaké "obálky" která by se tvářila jako monolitická ? mám na mysli něco jako když si několik souborů dáš v raru s nulovou kompresí do jednoho sfx fajlu. prostě nenahráváš tu nemono, ale nahráváš tu obálku, která se ti pak jen spustí . . .

píšu hloupost ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.02.2024, 20:01 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
S tím monolitem je to jako vždy trochu složitější.

Pokud je ti něco známo o struktuře atárkovských binárek, tak zjistíš, že se mohou skládat z mnoha tzv. segmentů. Každý segment se může nahrát na jiné místo v paměti. A segmenty se mohou i překrývat, tj. segment se může nahrát do oblasti v paměti, kam se předtím nahrál jiný segment už dříve. Aby to bylo ještě složitější, tak se při zavádění binárky může i spouštět libovolný kód.

Tak je to třeba u hry SWAPZ. Jako první se zavedou data a kód titulní obrazovky. Pak se na kód titulní obrazovky skočí. Tj. zobrazí se Fandal presents.... a počká se na klávesu. Pak následují další segmenty, pak zase skok na kód, který odpojí ROM a zkopíruje data do paměti pod ROM pak ROM zpátky připojí. Pak jsou zase segmenty s kódem a daty a pak se teprve hlavní část hry spustí.
Stejným způsobem se načítají třeba hudby v RMT a jeho přehrávací rutina. U CMC to bude podobné.

To znamená, že se po celou dobu nahrávání binárky dočítají data na různá místa v paměti a pouští se kód. Když se nad tím člověk zamyslí, tak inženýři z Atari navrhli ty binárky perfektně, protože umožňují programátorům dělat úžasné věci i na stroji s 64 KB RAM. Určitě znáš i hru Ridiculous Reality. To je jedna gigantická binárka, kde se postupně dočítají segmenty reprezentující kód a data pro jednotlivé úrovně.

Jenomže jednoho dne přišel Jiří Richter se svým Turbem 2000.... a celé to úplně totálně zkurvil (tento výraz používám jen k dokreslení celé situace, nemíním to jako osobní urážku J. Richtera).
Navrhnul totiž Turbo 2000 tak (respektive formát souboru), že se do něj dá uložit jenom jeden jediný segment.

To mělo samozřejmě nedozírné následky:
1. Přímo jde do Turba 2000 zkopírovat jenom binární soubory s jedním segmentem (monolitický soubor). To je drastické omezení.
2. Pokud někdo chtěl do Turba 2000 zkopírovat segmentovanou binárku, tak ji musel nejdřív přestrukturovat (čti hacknout, cracknout, vybrakovat titulní obrazovku, zkrátka brutálně a opakovaně znásilnit)
3. Spoustu času tehdy čs. Ataristé promarnili prací na bodu 2. Místo tvorby nového software se hackovalo, crackovalo a znásilňovalo.

Časem se celá věc zlepšila. V AK Brno vymysleli Turbo 2000 - Kilobytové bloky. To je odvozený systém, který dovoluje ukládat libovolně strukturovanou binárku. Později v JRC vyměkli taky a zavedli systém TURBO TAPE, který funguje podobně jako ten brněnský, ale podporuje vyšší rychlosti. J. Bernášek pak dodával systém B-TAPE, který je zpětně kompatibilní s TURBO TAPE.
Naneštěstí obojí přišlo na trh pozdě, takže problém vcelku zůstal.

Co to znamenalo pro mně a TURGEN?
Těžko nutit uživatele přestrukturovat jejich binárky. To je vysoce odborná práce.
Proto podporuji kilové bloky a B-TAPE jako oficiální, standardizované řešení. Zároveň jsem "vynalezl" ChainLoading, BlockLoading a ExpressLoading, vcelku efektivní metody jak se mnohosegmentovanými binárkami vypořádat. Ano, nahrávání je kouskované, ale funguje s drtivou většinou binárek. A to se počítá. Inspiroval jsem se v Polsku.

Pokud se podíváme do zahraničí, tak:
1. V Polsku většina systémů Turbo podporuje segmentované binárky v základu nebo pomocí speciálního zavaděče.
2. V NDR to se svým systémem Turbo 6000 posrali stejně jako v ČSSR.
3. V Británii měli jenom jedno turbo (Rambit Turbo Tape) a to segmentované podporovalo. Jenomže tak trochu dojebali zavaděč, takže spousta binárek nefunguje a to zcela zbytečně. Napsal jsem jim nový, lepší zavaděč, který tímto problémem netrpí.

Pak ses ještě ptal na "obálku".
Taková obálka u nás skutečně existovala, či existuje. Jmenuje se "binární turbo" a nebylo moc rozšířené. Vtip je v tom, že segmentované binárky se dají do tohoto turba ukládat a načítat, ale nedají se spouštět.
Jednou výjimkou jsou zavaděče VisiCopy III a Polské Auto Turbo, které dovedou binární turbo načíst a spustit, ale jen pokud se během zavádění nespouští žádný kód. Takže hra Swapz by stejně nešla, protože spouští během zavádění kód a to dokonce několikrát.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.02.2024, 20:28 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
Abych nebyl na JRC tak přísný, bylo také několik pádných důvodů, proč T2000 navrhnuli tak jak je známe.
1. Jednoduchost. T2000 je jednoduše naprogramované a malé.
2. Uživatelská přívětivost. Zavést a spustit hru je triviální. Kopírování her taky.
3. Efektivita. Pri monobloku se nemarní čas zaváděcími tóny.
4. Zavaděč se vešel do 2KB EPROM. Je tedy levný.
5. Hodně starších programů bylo snadné do Turba 2000 zapsat. Téměř všechny hry, které so dodávaly ve formě nebankované cartridge, na kazetách jako boot soubory, nebo jako čistě bootovací diskety.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.02.2024, 22:29 
Offline
Prvnička
Uživatelský avatar

Registrován: 04.02.2014, 16:05
Příspěvky: 14
Bydliště: VT, Slovensko
Has thanked: 521 times
Been thanked: 7 times
Otestoval som na mojej zostave ATARI800XE s rozšírením U1MB, SIDE3 a mgf XC12 s S-turbo úpravou skoro všetky SFX. Použité VISICOPY3.
Moje výsledky sú:
1. SFX3: 000HERO_t2k OK, 000_SWAPZ_t2kb nešlo, composite_t2k OK obe hry
2. Superturbo SFX: 000_incoming OK,
000_Diamondz(V1)-problém-ružová obrazovka.. ale ak som rýchle odklikol aby sa nezobrazila úvodná obrazovka FANDAL.. tak mi to nahralo OK
3.SFX_FASTER: 000_seachase_super_turbo OK, 001_megamania_btape OK
4. SFX jumbo.xex 2xgame-OK obe hry nahralo
5. Composite.xex - 4xGame: FlowersM OK, JetBoy OK, Swapz OK, Yoomp OK
6. poison_games.zip: composite_eidolon - nešlo_zamrzne Atari, composite_koronis OK, composite_phantom OK
7. posledné SFX4: 001_abracadabra_t2k_monolithic OK, 002_Swapz_t2k_blockloading OK, 000_Swapz_t2kb OK, 003_Diamondz(V1)_t2k_expressloading OK

Skúsil som aj cez TURGEN 9.2.10 zopár SFX vytvoriť.. väčšinou mi SFX fungovali, monolithic OK všetky... občas niečo mi nešlo.
Vďaka za skvelú prácu s SFX a Turgen ;)

_________________
Amiga 1200 rev. 1B, rev. 2B; ZX Spectrum, ZX Spectrum+, DivIDE; Didaktik Gama, M, Kompakt; C64+1541-II+SD2IEC; Commodore C16; Atari 800XE, 800XL, XF551, SIO2SD, SIO2PC-USB, XC12; PMD 85-2A+PlutoTV+PMD10; ZVT PP01; Sega Genesis-model 1+model 2; Nintendo NES, SNES; Gamecube; PSX; PSP; PS2; Xbox Original; Wii; XBOX 360;


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.02.2024, 11:00 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
Mám dobré zprávy. Po opravě zakončovacího pulzu SFX opravdu fungují dobře. Zdá se tedy, že hlavní problém SFX je vyřešen.

1. Aktualizoval jsem i kostru SFX pro Super Turbo a odvozené systémy, všechno je v pořádku.
2. Aktualizoval jsem dokumentaci, připsal jsem do ní některá doporučení.
3. Mezi soubory se vždy zapisuje 5sekundová mezera, pro snadnější orientaci na kazetě.
4. Udělal jsem nějaké změny, které nejsou vidět. Kostry SFX mají data, která TURGEN ZAPuje blízko své počáteční adresy. Tím se ZAPování zjednodušilo a stabilizovalo, nemusím při každé malé změně kostry SFX měnit kód v TURGENu.

V nejbližší době tedy vydám TURGEN 9.2.10 se všemi opravami.

Co se do verze 9.2.10 nevešlo.
1. Automatické rozdělování kompozitních SFX podle maximální délky strany - je to složitější.
2. Podpora pro rychlosti přenosu vyšší než 3633 bd. Tvorba tabulek délek pulzů je ubíjející, tak to nechám na příště.

A ještě dva tipy nakonec, jsou pro jistotu i v dokumentaci k programu. Dva úkony před tím, než začnete nahrávat na kazetu. Ušetří vám totiž spoustu času.

1. Využijte toho, že Altirra umí číst Turbo. Nejprve si ze svých položek projektu udělejte .WAV nebo .CAS soubory a otestujte pomocí emulátoru. V emulátoru lze zrychlit čas. Pokud něco v emulátoru nepůjde, nepůjde to ani se skutečnou kazetou.

2. Využijte toho, že modifikovaný emulátor atari800 z projektu http://www.arus.net.pl/FUJI/a8cas-util/ umí komplet emulovat turbo magnetofon, včetně zápisu na kazetu. Emulátor možná není tak komfortní, ale umožní vám dobře otestovat SFX. V nastavení emulace magnetofonu zvolte systém Czech. Turbo 2000 B. Emulátor umí zrychlit čas stisknutím F12. Tím samozřejmě zkontrolujete, zda SFX funguje a zda to co zapíše lze také zpětně přečíst.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.02.2024, 14:39 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
TURGEN 9.2.10 je venku: https://sourceforge.net/p/turgen/blog/2024/02/turgen-9210---fixes-for-critical-bugs-in-sfx/.
Předchozí verze 9.2.9 a 9.2.8 jsem odstranil z webu projektu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.02.2024, 15:35 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 989
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 367 times
A pro ty, kteří si pustí TURGEN a bezradně hledí na hlavní okno programu, je tu návod:
http://wiki.oldcomp.cz/index.php?title=Tvorba_kazet_s_pomoc%C3%AD_programu_TURGEN_a_oby%C4%8Dejn%C3%A9ho_kazetov%C3%A9ho_magnetofonu

Na základní orientaci v programu to postačí. Jakmile si začnete zoufat, zkuste v nabídce Help vybrat položku Documentaion a čtěte, čtěte dokud nebudete všechno vědět.
A ještě jedno sladké tajemství. Zkuste si v Průzkumníkovi nebo Finderu vybrat pár .XEX souborů a přetáhnout je do hlavního okna programu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.02.2024, 16:23 
Offline
Kecálek

Registrován: 14.06.2022, 08:58
Příspěvky: 118
Has thanked: 47 times
Been thanked: 104 times
baktra píše:
TURGEN 9.2.10 je venku: https://sourceforge.net/p/turgen/blog/2024/02/turgen-9210---fixes-for-critical-bugs-in-sfx/.
Předchozí verze 9.2.9 a 9.2.8 jsem odstranil z webu projektu.


Bylo by prosím možné přidat možnost nastavení délky pauzy mezi sfx souborama ? mě třeba 5 sec přijde hodně :)

jinak opravdu super práce!! moc děkuji


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz