OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 13.04.2024, 15:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 20.08.2019, 15:36 
Offline
Kecálek

Registrován: 04.02.2016, 10:21
Příspěvky: 91
Has thanked: 7 times
Been thanked: 18 times
Ahoj, znáte tuto hru na jiných platformách ? Já si trochu hrál s kódem, viz obrázek. Chce se někomu podívat se na animace panáků ? Panáček má rozměr 10x11 pixelů, definice je takhle(první bajt je barva a pak 22B je panáček):

runn0: defb 0x4a,0x00,0x00,0x00,0x02,0xc0,0x01,0x00,0x00,0x00,0x00,0x04,0x04,0x00,0x00,0x00,0x00,0x04,0x00,0x04,0x00,0x80,0x01
runn1: defb 0x4f,0x80,0x00,0xc0,0x01,0x00,0x00,0xe0,0x00,0xd8,0x01,0x68,0x02,0x60,0x00,0xe0,0x00,0xb8,0x01,0x80,0x01,0x00,0x00

Příloha:
Poznámka: screenshot
loder_800.PNG
loder_800.PNG [ 15.5 KiB | Zobrazeno 11497 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 20.08.2019, 15:47 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 11.11.2013, 10:29
Příspěvky: 1198
Has thanked: 363 times
Been thanked: 304 times
Hezke, neznam.
A to mas definovane pro MZ-800 nebo MZ-1500, myslim pro PCG? Jak zamyslis animaci by me celkem zajimalo. Pro MZ-800 chces pattern vkladat rotaci? Nebude to pak pomale? Ale na MZ-1500 bych je nadefinoval vsechny na zacatku a pak menil jen char. kod.
Ale ukaz a je pekne, ze se neco deje ;-)

_________________
Sharp MZ-800++, MZ-1500++, MZ-2500++, SM-B-80T, MK-14_replica, HP-85, ZX-80+replica, ZX81, ZX-Spectrum+replica++, PMI-80+replica, SAM coupe++, PMD-85-2A+3, Didaktik-M, SORD-M5, TI-57, TI-59+PC-100, TI99/4A, ZetaV2+ppp, ZX-uno, Petr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 20.08.2019, 18:12 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10117
Bydliště: Praha
Has thanked: 1956 times
Been thanked: 1520 times
Vypadá to moc hezky. Nechápu, proč vyšla verze jen pro X68k. Určitě by šlo využít kódu ze Spectra (alespoň pro něco).

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 20.08.2019, 19:49 
Offline
Kecálek

Registrován: 04.02.2016, 10:21
Příspěvky: 91
Has thanked: 7 times
Been thanked: 18 times
Ahoj, je to pro MZ-800. Na MZ-1500 Lode Runner existuje, viz http://mzakd.cool.coocan.jp/starthp/sc8.html . Ale bohužel nevím o nikom, kdo by tu hru měl v archivu.

Animaci figurky neuděláš rotacemi. Ti panáčci běhají, neposouvají se. Pro cihličky mám vyzkoušené oba přístupy, ale zatím to nemám jak porovnat co se týče rychlosti.

Kód ze Spectra je dobrý nápad. Je někde ta verze dostupná ? A jak se dá ten kód debugovat ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 21.08.2019, 11:24 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 20:32
Příspěvky: 457
Bydliště: Kladno
Has thanked: 46 times
Been thanked: 118 times
Lode Runner pro ZX:

http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0002912

Panák tam bude 8x8 px, debugovat se da skoro všechno :)

_________________
>>eLeMeNt, MB03+, Amiga 1200, ZX Spectrum 128 +2A, ZX Spectrum+, Didaktik Gama, LnxSpectrum, LnxTracker, LnxAmigaImageConvertor, https://www.ilnx.cz <<


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 21.08.2019, 17:27 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 14.05.2013, 19:10
Příspěvky: 1487
Bydliště: Kurim
Has thanked: 829 times
Been thanked: 578 times
Na sharpmz.org foru se zkousel ptat, jestli to nekdo nema?

_________________
http://www.8bity.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 21.08.2019, 21:58 
Offline
Kecálek

Registrován: 04.02.2016, 10:21
Příspěvky: 91
Has thanked: 7 times
Been thanked: 18 times
Ahoj, ptát jsem se na sharpmz.org nezkoušel.

Ad LodeRunner pro ZX - vím, že se dá debugovat všechno, ale jak, čím ? Defakto jsem nic spektristického nespouštěl, takže neznám ani emulátor. Ještě jsem našel Loderunner pro MSX, ale tam taky neznám emulátory s možností krokování...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 22.08.2019, 14:19 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 20:32
Příspěvky: 457
Bydliště: Kladno
Has thanked: 46 times
Been thanked: 118 times
vaclavpe píše:
Ad LodeRunner pro ZX - vím, že se dá debugovat všechno, ale jak, čím ? Defakto jsem nic spektristického nespouštěl, takže neznám ani emulátor...

Možností máš spousta, třeba se podívej do mého odkazu dole v podpisu ;-) Hned to první na co tam narazíš krokovat ZX Spectrum umí :) A jako bonus ti s tím můžu i poradit :beer:

_________________
>>eLeMeNt, MB03+, Amiga 1200, ZX Spectrum 128 +2A, ZX Spectrum+, Didaktik Gama, LnxSpectrum, LnxTracker, LnxAmigaImageConvertor, https://www.ilnx.cz <<


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 06.11.2019, 21:23 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10117
Bydliště: Praha
Has thanked: 1956 times
Been thanked: 1520 times
Nějaký pokrok?

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lode Runner
PříspěvekNapsal: 04.08.2020, 21:06 
Offline
Kecálek

Registrován: 04.02.2016, 10:21
Příspěvky: 91
Has thanked: 7 times
Been thanked: 18 times
misticjoe píše:
Nějaký pokrok?
Zatím nic, prokrastinuji na jiných tématech a hlavně na úpravě zahrady a domu...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz