OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 28.03.2024, 21:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27.10.2018, 15:44 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2014, 16:27
Příspěvky: 994
Bydliště: Praha
Has thanked: 63 times
Been thanked: 374 times
Lanex píše:
Obluda :) Je to NET prostředí, určené na psaní her pro Win a Xbox, s tím já nic moc neudělám. Na mém AMD se zátěž pohybuje kolem 12 %, a zabere v paměti 77 MB RAM, to se mi obludné v dnešní době opravdu nezdá ;-) (edit: 3 % zátěž - měl jsem přepnuto na Z80 20 MHz emulaci :) )


.NET je co se týče "obludnosti" na tom celkem dobře. Zase to IDE opravdu nabízí prostředky pro velmi pohodlný vývoj. I tak nenápadná věc jako dobré zvýraznění syntaxe (založené na řekněme formální gramatice) vlastně může vyžadovat reparsing celé syntaxe po každém stisku klávesy (byť jsou známé i metody na částečný parsing). To znamená udržovat celý syntaktický strom v paměti a reagovat poměrně rychle na změny. A to nejen v editovaném souboru, ale i v souborech vkládaných. Stejně tak solidní našeptávání pomocí CTRL-SPACE vyžaduje dost paměti.

Eclipse a NetBeans papají systémové zdroje o trochu víc. Možnost srovnání tu je. Prostředí jako Anjuta, KDevelop a Code::Blocks jsou psané v C/C++. Jsou opravdu o tolik rychlejší?

Pravda, bez možnosti vývoje na PC/Macu bych pro 8bitové počítače nebyl dnes ochoten vyvíjet vůbec nic.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27.10.2018, 20:12 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 19.07.2013, 14:21
Příspěvky: 258
Bydliště: Košice
Has thanked: 143 times
Been thanked: 380 times
Lanex píše:
Je to NET prostředí, určené na psaní her pro Win a Xbox, s tím já nic moc neudělám. Na mém AMD se zátěž pohybuje kolem 12 %, a zabere v paměti 77 MB RAM, to se mi obludné v dnešní době opravdu nezdá ;-) (edit: 3 % zátěž - měl jsem přepnuto na Z80 20 MHz emulaci :) )
Ospravedlnujem sa ti, naozaj sa ta zataz pohybuje okolo 3%. Na mojom ntb si to pre rendering vybralo vstavanu grafarnu, namiesto dedikovanej. Ked som to prenechal NVidii, tak to bezi krasne, takze good job ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18.06.2020, 01:08 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 30.05.2020, 01:05
Příspěvky: 185
Bydliště: Olomouc
Has thanked: 539 times
Been thanked: 100 times
Tak jsem zkoušel jak SJASM+, tak assembler u LNX Spectra emulátoru. To LNX je pohodlné a dá se to krokovat a testovat skoro jako BASIC, všechno v jednom pohromadě a hned vidím co to dělá. sjasmplus se dá psát v jakémkoliv editoru, ale to soubory pro LNX také a navíc to jde hned zkoušet.
Takže na moje hraní se strojákem beru LNX.

_________________
ZX Spectrum+ 48 kB s D40 nebo divIDE 57c, MB03+, popřípadě Fuse a teď nově LNX


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz