OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 29.03.2024, 01:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: IQtetris
PříspěvekNapsal: 06.04.2021, 16:42 
Offline
Kecálek

Registrován: 26.01.2019, 18:45
Příspěvky: 99
Bydliště: u Mělníka
Has thanked: 7 times
Been thanked: 240 times
Protože se mi ZX-nano tetris líbí, zkusil jsem ho naportovat pro IQ151.
Vzhledem k tomu, že jsem se nemusel držet velikosti 256 bajtů, mohl jsem si dovolit přidat počítadlo skóre a zvuk.
Ke stažení je hex soubor pro IQ151 i zdroják.


Přílohy:
IQtetris.zip [5.21 KiB]
309 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ZX Nano-Tetris
PříspěvekNapsal: 06.04.2021, 17:23 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:23
Příspěvky: 1910
Bydliště: Vsetín
Has thanked: 517 times
Been thanked: 812 times
Díky za port. Škoda, že se to dá hrát nekonečně dlouho, chtělo by to pár levelů se zrychlováním. A ideálně i mód ve stylu Tetris 2 s odbouráváním obrazců :-)

_________________
cs.speccy.cz, ondraspo186.8u.cz, zx-spectrum.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ZX Nano-Tetris
PříspěvekNapsal: 06.04.2021, 17:28 
Offline
Kecálek

Registrován: 26.01.2019, 18:45
Příspěvky: 99
Bydliště: u Mělníka
Has thanked: 7 times
Been thanked: 240 times
solaris104 píše:
Díky za port. Škoda, že se to dá hrát nekonečně dlouho, chtělo by to pár levelů se zrychlováním. A ideálně i mód ve stylu Tetris 2 s odbouráváním obrazců :-)

Nekonečně dlouho se to hrát rozhodně nedá. Neustále se to zrychluje. Já jsem dosáhl max. 68 bodů, pak už je to na mně moc rychlé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ZX Nano-Tetris
PříspěvekNapsal: 06.04.2021, 17:36 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:23
Příspěvky: 1910
Bydliště: Vsetín
Has thanked: 517 times
Been thanked: 812 times
Aha, já vydržel do 53 bodů a přestalo mě to bavit.


Přílohy:
tetris.png
tetris.png [ 13.9 KiB | Zobrazeno 8123 krát ]

_________________
cs.speccy.cz, ondraspo186.8u.cz, zx-spectrum.cz
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 06.04.2021, 20:44 
Offline
Profík

Registrován: 26.11.2018, 16:59
Příspěvky: 580
Bydliště: Holešov
Has thanked: 13 times
Been thanked: 90 times
škoda toho omezení na 4 druhy kostek a ne na všechny standardní, když už to není na 256 bajtů tak tam mohly být všechny

s těmahle 4 co tam jsou to moc zábava není

jo a to čekání na CR na začátku bez napsání "press CR" je taky super jsem si myslel že mi tuhne emulátor ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 06.04.2021, 23:06 
Offline
Pan Generální

Registrován: 07.05.2014, 01:21
Příspěvky: 2571
Bydliště: Praha
Has thanked: 502 times
Been thanked: 607 times
Náhodou, úplně nuda to není, pro lamu jako já rychlost a obtížnost ideál :D

_________________
ZX80, ZX81, ZX Spectrum, ZX Spectrum +2, Didaktik M, PMD 85-1,2A,3, Olivetti Prodest PC 128, Acorn BBC Micro, PC-XT, Amiga 500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 07.04.2021, 19:15 
Offline
Profík

Registrován: 26.11.2018, 16:59
Příspěvky: 580
Bydliště: Holešov
Has thanked: 13 times
Been thanked: 90 times
tak rozšířit na 7 druhů se mi podařilo celkem bez problémů, zobrazuju i další kostku co půjde, ale co jsem ještě nevymyslel je rotace těch nových kostek
ony byly záměrně zvoleny jen tyhle 4 protože když s nima točím mají jen 2 polohy, ale ty další 3 kostky potřebují 4 polohy... což bude potřebovat větší zásah safra


Přílohy:
tetiq.JPG
tetiq.JPG [ 21.06 KiB | Zobrazeno 7963 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 07.04.2021, 19:44 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 30.01.2014, 12:46
Příspěvky: 2757
Bydliště: Trutnovsko
Has thanked: 137 times
Been thanked: 270 times
No napadlo mě, co to udělat složitější, a udělat to tak, že se některé kostky prostě nebudou moct otočit, takové zpestření :-)

_________________
ZX 81, Zx Spectrum & microdrive, Sinclair QL 2xFDD 3,5´(SD-QL, QubIDE, SGC), ZX Spectrum +2, Didaktik M, Commodore C64 I , Commodore C64 II Ultimate cart, Commodore C128, Commodore Amiga 500, Amiga 600HD, Atari 800XL SDrive, Atari 520ST & HXC usb floppy emulator. --- XBOX 360, Playstation 2, XBox ONE, Oric atmos, Enterprise 128, a několik PC a notebooku.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 07.04.2021, 22:44 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
Jack_Free píše:
No napadlo mě, co to udělat složitější, a udělat to tak, že se některé kostky prostě nebudou moct otočit, takové zpestření :-)

No to je pěkná kokotina. Myslím, že cílem žádné hry není to, aby sis z počítače udělal puzzle.

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 08.04.2021, 10:12 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 30.01.2014, 12:46
Příspěvky: 2757
Bydliště: Trutnovsko
Has thanked: 137 times
Been thanked: 270 times
Dovolim si to trochu doplnit, kokotina to mozna je, ale mozna by to stalo za uvazeni, asi tak, nekde na plose by se ukazala neobracetelna kostka, ktera spadne treba po kazde 10 kostce, clovek by musel priptavit predesle kostky tak, aby tam mohl umistit tu co nejde obracet, pokud by ji umistil a ona zapadne a doplni radu vse pod ni by zmizelo, pokud by nezapadla, zustane tam a hra bezi dale.
Jen takovej napad.... Proste kokotina :-)

_________________
ZX 81, Zx Spectrum & microdrive, Sinclair QL 2xFDD 3,5´(SD-QL, QubIDE, SGC), ZX Spectrum +2, Didaktik M, Commodore C64 I , Commodore C64 II Ultimate cart, Commodore C128, Commodore Amiga 500, Amiga 600HD, Atari 800XL SDrive, Atari 520ST & HXC usb floppy emulator. --- XBOX 360, Playstation 2, XBox ONE, Oric atmos, Enterprise 128, a několik PC a notebooku.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 08.04.2021, 10:41 
Offline
Profík

Registrován: 26.11.2018, 16:59
Příspěvky: 580
Bydliště: Holešov
Has thanked: 13 times
Been thanked: 90 times
dodnes si rád pustím Fuxoftův Tetris2 buď na Spectru nebo na Sharpu, než předělávat tuhle jednoduchost by se mi líbil i když třeba v nějaké zjednodušené formě (těžko někdo bude hrát ve 2 na IQčku) tento tetris. Navíc ho tuším rusáci nějak tunili takže by se mohly i válet zdrojáky na netu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 08.04.2021, 11:47 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:23
Příspěvky: 1910
Bydliště: Vsetín
Has thanked: 517 times
Been thanked: 812 times
Jo, Fukův Tetris je best. Spousta lidí ho hraje dodnes a vzniklo hodně klonů nejen na ZX Spectrum, ale i na Atari ST a Amigu.

_________________
cs.speccy.cz, ondraspo186.8u.cz, zx-spectrum.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 08.04.2021, 13:21 
Offline
Pan Generální

Registrován: 01.12.2017, 21:01
Příspěvky: 2062
Bydliště: BA-Petržalka :(
Has thanked: 18 times
Been thanked: 323 times
Možno blbá otázka, ale ako najďalej (do ktorého levelu) ste sa dostali v hre Tetris 2? Teda bez POKE. Vyhral ju vôbec niekto?

_________________
Oznamy o novom príspevku mi na mail chodia iba sporadicky, takže keď sa nehlásim v diskusii, tak je to tým. V 80% nepríde mail vôbec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 08.04.2021, 13:26 
Offline
Profík

Registrován: 26.11.2018, 16:59
Příspěvky: 580
Bydliště: Holešov
Has thanked: 13 times
Been thanked: 90 times
bez poke / magic (betadisk) někam do 34 kola, ale jinak pomocí ukládání na betadisku jsem to dojel celé :) (a v emulátorech přes snap několikrát)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: IQtetris
PříspěvekNapsal: 08.04.2021, 15:45 
Offline
Profík

Registrován: 06.02.2019, 11:47
Příspěvky: 898
Has thanked: 51 times
Been thanked: 230 times
Jack_Free píše:
ale mozna by to stalo za uvazeni, asi tak, nekde na plose by se ukazala neobracetelna kostka, ktera spadne treba po kazde 10 kostce

Podobne fungovala hra Quadrapop na SonyEricssone, z casu na cas tam padla cierna nota, co znemoznila vytvorit potrebnu kombinaciu.
M.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz