ako iste viete, bola doba, ked boli hracie automaty hardwarovo ovela dalej nez domace pocitace. v podstate mali technologicky naskok az do doby rozmachu 3D (playstation a 3DFX).
ako priklad technologicky nadcasovych a najdokonalejsich by som uviedol Space Harrier od Segy z roku 1985 - 2x 68000, Z80, sprite scalling, 6144 farieb na obrazovke, 98,304 paleta. Dokonala domaca konverzia prisla skoro po 9tich rokoch na X32:
nikdy som to nevidel nazivo, ale na tu dobu (1985) to muselo byt nieco neskutocne: tisícky farieb, samplingy, hudba pocas hry
ja osobne som ako jedny z prvych hral na automatoch v maringotke
Moonwalkera a Guerilla war s rotacnymi joystickmi niekedy okolo roku 1990.
napriek tomu, ze islo o hardwarovo pomerne bezne automatovky (68000; 3x Z80, samozrejme s podpornym HW pre grafiku a zvuk), spracovanie daleko prekonavalo to, co mali ludia doma.
bol to jednoducho neskutočný zazitok.
V roce 1989 měli v Kotvě v 1. patře automat s WEC: Le Mans. Já, zvyklý na ZX Spectrum, jsem jen čuměl na ty barvy, navíc co bod, to barva, žádné atributy... a jak dělali jednotlivé fáze dne (ráno, poledne, večer, noc) jen změnou palety... však se podívejte: