OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů
Právě je 24 lis 2017, 02:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 208 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014, 18:59 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
Matej píše:
VELESOFT píše:
Jako dalsi varianta krabicky na desku bez klavesnice to je samozrejme vhodne. Z nepruhledneho tlustsiho plexi by se dal vyrezat dil po dilu i kryt verze s klavesnici. Po slepeni by to pekne drzelo. Rezani laserem by melo vyhodu, ze by se dal pekne vyrezat zadni dil s konektory, bylo by to bez prace (az na lepeni krabice).

Ono sa to nemusi ani lepit osobne som za skrutky, ci uz plastove alebo cierne... Skrutky by zaroven sluzili ako nozicky... A ak by bol mali predotvor v plexi tak by zhora ani nepretrcali...

Inspiracia: http://dx.com/p/protective-9-layer-acry ... lue-204691

Vyhoda nelepeneho riesenia. Riesenia zalozeneho na skrutkach je rozoberatelnost...


Ale novy case o velikosti podobne skutecnemu SAM COUPE by se hodne spatne srouboval a nedrzelo by to asi tak pevne. Desky se daji slepit hlavne z vnitrni strany. Preci jen nejde o krabicku, ale o vetsi case sirky klavesnice.

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014, 22:27 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
Tak jsem prave rozbalil FUNSTATION 3 a jde o trochu jine provedeni nez co ma FACTOR6. Moje verze ma slot pro cartridge bohuzel zepredu. Joypady jsou zapojene nestandartne. Maji sice konektor canon9, ale obsahuji nejakej cip a jen 5 dratu, proste seriova komunikace. Takze to neni kompatibilni ani se segou, ani s ATARI a dokonce je konektor joypadu zapojeny jen castecne a na nevhodnych pinech. Je to tedy site na miru. Napajeci zdroj je 9V/500mA a konektor je shodny se ZX zdrojem, dokonce maj na konektoru i stejnou polaritu jako ZX zdroj = zem je vnitrni kontakt, 9V je vnejsi okraj konektoru. Muj RGB monitor mi bohuzel nechce video vystup zobrazit a na stare TV video in nemam. No nic, slo mi hlavne o plastove telo konzole. Takze jak to s nim vypada:
kasle je celkem pevna. Uvnitr je prazdno. Je tam rovne dno idealni pro umisteni zakladni desky o rozmerech az 19.3 x 12.7 cm. Na zadni strane jsou vylisovane tvary pro vyriznuti ruznych konektoru. Plosny spoj s konektory CANON je oddeleny, stejne jako plosnak s konektorem pro cartridge. Celkove jsem cekal, ze to bude mensi, ale je tam hodne mista. Konzole je i vysoka a z boku ma vetraci otvory. Docela sikovna krabicka na kdejaky klon. Je skoda, ze jsem obdrzel jinou verzi, nez jsem si zakoupil. Ale cartridge s hrama se mi zamlouva. Uz jen fakt, ze je uzpusobena pro jednoduchou montaz, proste se do ni polozi plosnak tak, aby se zakotvil o dva plastove sloupky drzici polohu, a pak se horni kryt cartridge pouze nacvakne. Nejsou treba zadne sroubky, zadne rezani, vrtani. A navic konektor cartridge je kompletne kryty. Meril jsem to a sel by tam pouzit konekor pro SAM COUPE nebo i klasickej clot pro pripojeni k ZX sbernici. Jako krytka pro vlastni interface je to perfektni a da se to koupit zhruba za 50Kc. Ma to i zapustenou velkou plochu pro vlastni nalepku. Poslu sem foto.

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014, 11:32 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2013, 09:52
Příspěvky: 1738
Bydliště: Mliecna draha
Has thanked: 18 times
Been thanked: 121 times
VELESOFT píše:
Maji sice konektor canon9, ale obsahuji nejakej cip a jen 5 dratu, proste seriova komunikace. Takze to neni kompatibilni ani se segou, ani s ATARI a dokonce je konektor joypadu zapojeny jen castecne a na nevhodnych pinech.


No to bude kompatibilne z NES/SNES To si este nevydel? http://img25.exs.cx/img25/7815/nestofamicom.gif

V joysticku je posuvny register. Jeden pin nacita stav tlacitok, dalsi pin robi hodiny a tretim sa citaju data.

Tu je schema https://projects.drogon.net/nes-control ... pberry-pi/

SNES verzia ma tie registre zretazene aby mohol mat viac tlacitok

http://forums.benheck.com/viewtopic.php?f=58&t=50165

_________________
Amiga 600 + a602, Amiga 600 PCB only, Commodore 64+ZZ-RAM V1.0 512k+C1541(18k RAM)+sd2iec +9.600 Rs232, Commodore 116 + 64k upgrade, ZX 81 ISSUE1 + ZX81XRAM

http://zz-indigo.mavipet.sk/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014, 16:40 
VELE rataj s mojou podporou... Ze urobim 3D pre:
1. 3D printer krabicku
2. Laser cutter krabicku
3. Formu pre odlievanie z modelarskych hmot


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014, 20:58 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
Zalozil jsem radeji samostane vlakno, kde muzeme resit kryty na novy klon. Tady se to zacina moc plnit vsim moznym. Takze dalsi typy na kryt radeji uz sem:
http://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=65&t=1688.

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015, 23:40 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
Ted se podivame na graficke rezimy. V novem klonu budou minimalne vsechny 4 mody co ma original SAM, a mozna i neco navic :-)

MODE 4 - to je nejpodporovanejsi a nejlepsi graficky rezim. Co pixel, to samostatna barva. Struktura dat a videoram je velice jednoducha. Data jsou ve videoramce usporadana pekne plynule za sebou. Kazdy bajt obsahuje 8bitu a po nacteni ho ULA(ASIC) rozdeli na dve poloviny = D7-D4 tvori cislo barvy leveho pixelu a D3-D0 zase cislo barvy pixelu praveho (kazdy bajt tvori dvojici pixelu, proto uvadim levy/pravy). Cislo barvy je 4 bitove a muze mit hodnotu od 0 do 15, cili 16 kombinaci. Tyto 4 bity dale vedou pres MUX na adresove linky A0-A3 u rychle pameti sram, ktera pak vraci pro kazdou ze 16ti barev 1 byte obsahujici novou RGB hodnotu (2 bity pro kazdou ze slozek R,G,B a jeden bit navic jako INTENZITA/bright). Ano pocitate dobre, jen 7 bitu je vyuzito pro barvu a posledni bit bajtu je nepouzity/ignorovan a SAM tak ma prave onech 128 barev (puvodne mel mit jen 64). Toho by se dalo u klonu vyuzit a na D7 povesit dalsi barevnou slozku. Ale zpet v veci. Nove nactena hodnota z rychle pameti SRAM se zapise do CPLD a to ji pak posle k kazdym taktem 6MHz na RGB vystup pro monitor. Rozliseni v modu 4 je 256x192, 1 byte na 2 pixely = 128 bajtu na mikroradek = 24kB (24576 bytes) dat pro kompletni obrazovku.

MODE 3 - je velice podobny modu 3, az na ten rozdil, ze ma dvojnasobne rozliseni horizontalne - 512x192. Videoram i zde ma 24kB jako v modu 4 a data jsou usporadana zase pekne linearne. Opet je kazdy nacteny bajt rozdeleny na barevne pixely, ale tentokrat na 4. Bajt je deleny na 4 pixely a kazdy pixel ma 2 bity, coz odpovida hodnotam 0-3 (4 barvy maximalne). D7-D6, D5-D4, D3-D2, D1-D0. Takto je tvorena skupina ctyr barevnych pixelu zprava doleva. Dvoubitova hodnota kazdeho pixelu je poslana na adresy A0-A1 u rychle pameti sram, ktera opet vraci 1 byte s novou RGB hodnotou (jeji rozlozeni je shodne s modem 4). Vyssi adresy A2-A3 jsou u sramky zdanlive nepouzite, ale jsou sem privedeny bity zapsane na port 251. D5 z portu 251 vede na A2 sramky a D6 z portu 251 vede na A3 sramky. Toto je vymozenost pouzitelna jen v tomto modu. A co se tim vlastne ziska ? Mod 3 ma sice hi-res grafiku, ale jen ctyri barvy z celkove palety 128 barev. I presto se da v modu 3 nastavit paleta pro vsech 16 barev, ikdyz jen 4 barvy z techto 16ti je zobrazitelnych v jeden okamzik. Zmenou stavu D6 a D5 na portu 251 vlastne zapiseme hodnotu 0-3, ktera prepina mezi ctyrma prednastavenyma paletama. Jedinym outem se da zmenit paleta pro vsechny 4 barvy. Pro rychle graficke efekty to neni moc dobre pouzitelne, ale da se tim velice rychle prepinat paleta. U klonu by se toho dalo zase vyuzit a D6+D5 by mohlo fungovat i v jinych grafickych modech jako prepinace celych palet (D6+D5 by se privedly na vyssi sram adresy A4 a A5). Mod 3 bude 2x casteji vycitat data ze sramky s paletou a data sram vedou opet do CPLD, ktere je pod posila na RGB vystup pro monitor, tentokrat s taktem 12MHz (2x rychleji nez mod 4)

MODE 1 - klasicky ZX rezim s atributovym omezenim a rozlisenim 256x192. Popisovat to presne nebudu, to asi kazdy zna. Videoram data jsou zprehazena a linearne usporadane jsou jen atributy 768 bytes na konci videoram. ULA (ASIC) nacte vzdy 1 byte grafiky + 1 byte atribut s barvou. Interne si pomoci multiplexeru obarvi jednickove bity a nulove bity oddelene podle stavu bitu v atributu. Takto obarvene pixely posila s na adresy A0-A3 (R,G,B,I bity = 16 barev) sramky, ktera opet vraci nove RGB hodnoty. Ty CPLD dale pod taktem 6MHz posila na RGB vystup pro monitor. V tomto rezimu by melo ULE stacit vycitat data z videoram 2x mene nez v modech 3 a 4, protoze na vykresleni osmi pixelu je treba nacist jen dva bajty (grafika+barva). Paleta se da samozrejme nastavit tak, aby vypadala jako barvy na ZX a vlastne se to tak i dela v ZX emulatorech, ci pri spoustneni jakehokoli ZX software. Ale kdo chce, muze si paletu ZX barev zamerne zmenit. Zatim toho vyuziva jen muj SNAPER 128.

MODE 2 - jde o hardwarovy multicolor podobne jako ma TIMEX 2048. Je to vlatne ZX rezim, ale s atributy se snizeniu vyskou na 1 pixel (rozmet 8x1 pixel). SAM to má ale trochu jinak nez timex. Videoram data jsou zde totiz linearne (nema zprehazene radky jako mod 1). Prvnich 6144 bytes je pixelova cast videoram a dalsich 6144 bytes je atributova cast. Zde kazdemu pixelovemu bajtu nalezi jeden atributovy bajt, lezici na adrese o 6144 bajtu vyssi. Vycitani dat z videoram je stejne rychle(pomale) jako v modu 1 a i zpracovani barev je identicke. Mod 1 vznikl z modu 2 pouhym zprehazenim adresovych vodicu v multiplexeru uvnitr uly.

Tak to byl vycet svech existujicich grafickych rezimu na original SAM COUPE. Na klonu planuji jeste pridani dalsich rezimu jako treba 256x192 kde kazdy bajt pripada na jeden pixel = 256 barev. Pripadne rezimu 512x192 na 16 barev pro pixely. Textovy rezim v techto modech bude samozrejmosti, prace s takto objemnou videoram by byla casove prilis narocna a procesor by musel bezet neustale v turbo rezimu.

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015, 06:48 
Offline
Kecálek

Registrován: 18 říj 2014, 22:10
Příspěvky: 159
Has thanked: 8 times
Been thanked: 33 times
Pozor na vymenene bity pixelov v mode 3:

D7 -> A0 pixel 0 (left)
D6 -> A1 pixel 0 (left)
A2 & A3 from HMPR
D5 -> A0 pixel 1
D4 -> A1 pixel 1
A2 & A3 from HMPR
atd.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015, 08:29 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 16 čer 2014, 11:23
Příspěvky: 1297
Bydliště: Jesenice
Has thanked: 3 times
Been thanked: 76 times
Ty palety budou zabírat asi 1/2 toho CPLDčka :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015, 13:47 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
danhard píše:
Ty palety budou zabírat asi 1/2 toho CPLDčka :)

v cpld zadne palety nejsou, komplet je vse ve sram

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015, 15:31 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 16 čer 2014, 11:23
Příspěvky: 1297
Bydliště: Jesenice
Has thanked: 3 times
Been thanked: 76 times
Aha, myslel jsem, že je to stejně, jako asic v původním SAMovi.
Když je tam podstatně rychlejší pamět, tak se s tím dají dělat jiná kouzla :)

Hezky zpracovaný přehled barevných zobrazovacích možností
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_8- ... te_note-11


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015, 21:01 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
Antony/DTA píše:
Pozor na vymenene bity pixelov v mode 3:

D7 -> A0 pixel 0 (left)
D6 -> A1 pixel 0 (left)
A2 & A3 from HMPR
D5 -> A0 pixel 1
D4 -> A1 pixel 1
A2 & A3 from HMPR
atd.


No, tak to jsem si ani nevsiml. Funkcne stejne, jen prohozene bity. Divne, nechapu proc tomu tak je...

danhard píše:
Aha, myslel jsem, že je to stejně, jako asic v původním SAMovi.
Když je tam podstatně rychlejší pamět, tak se s tím dají dělat jiná kouzla :)

Hezky zpracovaný přehled barevných zobrazovacích možností
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_8- ... te_note-11


Presne tak. Rychla sram je levna a kapacitou i ta nejmensi dostupna pojme klidne tisice palet a pripadne i 16bit RGB paletu kdyz na to prijde, diky 16ti bitove datovce. RGB hodnota ze sram uz by nemusela jit zpet do CPLD, ale byla by posilana synchronne s pixel clockem generovanym CPLD na RGB out. A tak to nejspis i udelam. CPLD zastoupi funkci zjednoduseneho ASICu a bude mit jen 4bitovy vystup jako RGBI. Tento vystup se uz bude dal prebarvovat paletou ze sramky. Tim se v CPLD usetri polovina mista.

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015, 21:15 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
Puvodnich navrhu desky jsem delal vice. Rozdelano mam v Eaglu take vice verzi. Tady je pro predstavu foto nakresu, jak to chci zapojit. Jde o hodne zjednoduseny nakres, ale pro hrubou predstavu by mel stacit.

Obrázek

CPU 1 je hlavni procesor Z80, stejne jako u ZX ci SAM COUPE... neni co dodat.

SRAM 1 je hlavni pamet ram, ktera zaroven funguje jako videoram. Ma 16bitovou datovku a bajty se mohou vycitat po dvojici. ULE se trosku ulevi :-)

CPU 2 je druhy procesor Z80. Nema pristup k romce ani k hlavni ramce. Ma vlastní pamet sram, ktera mu zastoupi rom i ram. Po zapnuti pocitace CPU 1 presune kod programu z romky do SRAM 2 a pak povoli funkci CPU 2 (povoli mu reset). CPU 2 spusti kod ze sram2 pro obsluhu laptopove klavesnice, joysticku a touchpad kontroleru a data rovnou zkonvertuje do matice ZX klavesnice a souradnic mysi. Kdyz pak CPU 1 bude cist port klavesnice nebo mysi, precte si jen konkretni bajt ze SRAM 2, kde si druhy procesor predpripravil data.

SRAM 2 je pracovni pamet pro CPU 2, ale muze do ni pristupovat klidne i CPU 1. Je 8bitova, rychla, nemapuje se jako videoram... Mela by stacit i nejaka hodne mala.

SRAM RGB je mala sramka s paletou barev. Data v ni muze prepisovat primo CPU1.

--------------------------------------------------------------------------------

dalsi poznamky:

S klavesnici to bude trochu slozitejsi, pokud budeme chtit jedno univerzalni reseni pro jakoukoli existujici membranu (z laptopu). I toto je mozne, ale vyzadovalo by to nejaky ten cip navic. Pokud by se pocitalo jen s jednim typem klavesnice, stacilo by pouzit pouhou redukci bez elektroniky, jen tistak, co vhodne zprehazi kontakty na vystupni konektor. Ale to by znamenalo pro kazdy typ klavesnice udelat jinou redukci... Takze se priklanim k univerzalni metode, kde si procesor sam zdetekuje, ktere piny jsou pri stisku klavesy propojene a po pocatecni kalibraci cele klavesnice si nastaveni ulozi do flash rom. Pri vymene za jiny typ klavesnice pak staci znovu vynutit automaticke mapovani klavesnice a postupnym stiskem vsech klaves si zase vytvorit novy "vzor"...
Pokud se ptate proc jsem pouzil zrovna Z80CPU na obsluhu klavesnice/mysi a joye, pak je to z duvodu, ze by to stejnak musel delat nejaky procesor (PIC,ATMEL...) a navic assebler Z80 zla plno lidi a da se primo na pocitaci prepsat firmware, proste se s tim vyblbnout. Softwarove se daji osetrit i zdanlive nepouzitelne kombinace klaves, neboli jinak receno mohu z kombinaci klaves, kde dochazi ke ghostingu/zrcadleni, ponechat jen klavesy, ktere se na ZX casto pouzivaji a ty ostatni ignorovat. Napriklad u ovladani klavesama 12345 ci QWERT. Toto ovladani vetsina laptopovych membran nezvlada a pri stisku 2+4+5 se soucasne stisknou(zrcadli) dalsi nepotrebne klavesy. Rozumne napsany softwarovy filtr muze sam poznat co se kde zrcadli a nepotrebne klavesy zneviditelnit. K zrcadleni klavesnice stejne dochazi jen pri hrani her s krkolomnym ovladanim. I presto povazuju za dulezite tomuto venovat pozornost.

Do "SRAM RGB" vede osm bitu, ktere nesou informaci o cisle aktualne zobrazovane barve. Ve skutecnosti v originalnich SAM COUPE rezimech budou vyuzite jen 4 bity, protoze je ti jen 16 ruznych barev. V rozsirenem modu 256barev na pixel uz bude fungovat vsech 8 linek a sram zajisti 8bit paletu. Sice to zni divne, protoze 8 bitu=256 kombinaci a 8bit paleta ma take 256 barev. V 8bit palete ale pujde alespon vyuzit efektu, kdy ruznym barvam muzeme prehazet RGB hodnoty nebo prizadit stejne... Asi by to melo vetli vyznam pri pouziti 16bitove sramky, ktera uz muze generovat paletu 32768 barev.

ROM - pujde o vetsi flash eprom 128-512kB, ktera se spusti jen pri startu a zajisti prenos romek a potrebnych kodu do rychle ram, ktera nahradi funkcne romku. CPU v rychlem modu pobezi svizneji nez original SAMik a rychlost odezvy rom je pak nedostatecna, proto je nutne rom emulovat sramkou. Vetsi kapacita rom nebude na skodu. Muze obsahovat jak SAM rom, tak i ruzne verze DOSu, setup, NMI menu, cokoli se pro to napise.... to uz je vec softwaru.

Systemovy konektor/sbernice bude oddelena.

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2015, 11:32 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
V tydnu prislo par dalsich zasilek s HW. Uz jsem si osadil zkusebni modul s touch controllerem pro odladeni funkce touchpadu. Dale prisel sirokouhly touchscreen s pomerem stran 16:9, ktery ma uz uhlopricku slusnych 8cm. Je tedy o neco vetsi nez touchscreen z Nintenda DS. Take mam pripraveny maly modul pro testovani klavesnic. Folie na potazeni krytu by mely byt uz pripravene k odeslani, dodavatel se zdrzel. Co se zakladni desky tyce, stale premyslim, jestli pouzit DIP verze Z80, nebo SMD. pro prvni desku bych rad pouzil patice pro pripad, ze neco odejde... S propojenim dvou procesoru vaham, jestli je udelat oddelene dle meho navrhu, nebo zmenit zapojeni a doplnit moznost druhemu CPU prevzit plnou kontrolu.

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015, 18:46 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 29 čer 2013, 15:52
Příspěvky: 1340
Has thanked: 13 times
Been thanked: 217 times
Nyni je cas probrat jak to bude s konektory. Jak uz jsem nekolikrat psal, zakladni deska bude obsahovat pinove listy, ze kterych pujde plochym kabelem vyvest veskere signaly do jine desky s konektory. No nic, zde jen hruby nahled:
Obrázek

Jde jen o predstavu, jak by mohly byt rozmistene konektory na teto oddelene desce. Scart jsem zcela vypustil a RGB vcetne videa by melo byt vyvedene na minidin a cinch. Ale vezmu to pekne zleva:
- konektor DIN(velky) bych mozna vyuzil podobne jako original SAM k napajeni. DIN totiz drzi pevne zasunuty a nehrozi pri pohybu s konektorem spatny kontakt.
- konektor minidin(jako PS/2 ale s vetsim poctem pinu) bych vyuzil na vyvedeni RGB
- CINCH pro pripojeni TV
- 2 konektory jack. Jeden s audio out, druhy s tape in/out
- systemovy konektor shodny se samem
- joystickovy konektor canon 9
- usb konektor (dvojity ci trojity - nad sebou) - rezerva
- a posledni vpravo je konektor napajeci ve stylu zx spectra. Ten je sice malej a pasuje do nej kdejakej zdroj, ale pevnosti a odolnosti nic moc.

Ve finale se rozmisteni a mozna i typy konektoru jeste zmeni. Mam ale limit na sirku case, kam se vejde deska o sirce kolem 33cm.

A ted bych se chtel poradit. Druhy joystickovy konektor ma smysl pouzit ?
Jaky napajeci konektor ? Pripadne nejaky uplne jiny ?
Reset a NMI bych mozna presunul na klavesnici (CTRL+ALT+DEL...)

_________________
http://velesoft.speccy.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015, 19:30 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2013, 14:27
Příspěvky: 1298
Has thanked: 788 times
Been thanked: 210 times
zadni tlacitka reset a nmi bych ponechal. na klavesnici to neni ono, je to takove nejake moc pecoidni, jakoby emulovane...
primlouvam se i za pridani druheho joysticku. vzdyt tam nemusi byt samovsky JOY2, ale treba kempston nebo cursor...

vejde se to vsechno vedle sebe?
nesly by audio porty nad sebou?

diny nevadi, naktere jacky ale taky drzi dobre.
nejlepsi napajeni se mi zda hranate komodoristicke (ale to uz je asi vyprodane) :scratched:

chapu, ze o midi bude maly zajem. ale na zakl. desce vyvedene bude, ze?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 208 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz