OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 28.03.2024, 20:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12.12.2013, 20:13 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 23:38
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha
Has thanked: 393 times
Been thanked: 122 times
Hru přímo ne, ale udělal jsem kdysi v DOSu takový editor pro kalkulaci sportovních žebříčků. Možná to ještě někde najdu, ale pokud vim, nikde jsem to nezveřejnil, protože to bylo víceméně pro mé účely :roll:

_________________
https://zxretrosoft.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.12.2013, 21:26 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 18.05.2013, 11:46
Příspěvky: 180
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Has thanked: 10 times
Been thanked: 62 times
Mým největším herním DOSovským výtvorem byla Tajná Mise - grafická adventura. Vytvořeno v QuickBasicu.

http://pavero.wz.cz/index.php?lang=cz&cat1=3&id=mise

_________________
https://zx-spectrum.cz
https://maps.speccy.cz
https://www.zx-spectrum.cz/collection/
https://cs.speccy.cz
https://spectrumcomputing.co.uk/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.12.2013, 12:50 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 18.06.2013, 20:26
Příspěvky: 2487
Has thanked: 115 times
Been thanked: 424 times
Milsa píše:
Ej, to boli časy, keď hra protestovala, že chce 615 kB RAM.

Zrovna tohle jsem upřímně nenáviděl. :evil:

_________________
"Je lepší rozsvítit byť jen malou svíčku, než jen proklínat temnotu." (Konfucius)

www.zxsparrow.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.12.2013, 13:26 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 09.10.2013, 19:04
Příspěvky: 1403
Has thanked: 130 times
Been thanked: 71 times
Jiiira píše:
Milsa píše:
Ej, to boli časy, keď hra protestovala, že chce 615 kB RAM.

Zrovna tohle jsem upřímně nenáviděl. :evil:

Ja som sa s takou stretol, ale už neviem, čo to bolo za hru. Dosť ma vytáčalo, keď hry chceli veľa. A ešte iná špecialita bol Retaliator, ten musel byť v hlavnom adresári.

_________________
Sharp MZ-821
Milsa MZ-841


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.12.2013, 13:56 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
Milsa píše:
V DOSe bolo VERIFY ON. ;-)


Pšššššššt! "Byl jsem boží programátor" a tím to hasne :lol: :lol: :lol:

Jinak na base memory jsem používal klasicky QEMM386. Ten uměl uvolnit hóóóódně RAMky. Měl jsem po naběhnutí všeho (myš, ansi, cd, zvukovka, čeština, CybexShell...) 627kB volných. Existovaly i utility, které si nějak ukradly kousek paměti z GK a mohli jste tak mít nějakých 736kB základní paměti. Ale pak GK fungovala jen jako CGA, což byl docela opruz.

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.12.2013, 14:24 
Offline
Óm Nejvyšší

Registrován: 22.05.2013, 21:14
Příspěvky: 3642
Bydliště: Bratislava
Has thanked: 371 times
Been thanked: 788 times
V dose som toho kedysi popachal hodne :) Ale zial nic z toho nie je hra :(

http://busy.speccy.cz/tvorba/pcsmall.htm ... male zaciatocnicke blbosticky
http://busy.speccy.cz/tvorba/pcutils.htm ... utilitky ktore som si robil (hlavne) pre vlastnu potrebu
http://busy.speccy.cz/tvorba/pcprogs.htm ... zopar "serioznejsich" projektov

A sem-tam ak potrebujem, tak si aj dnes zbucham a skopilujem nejaku utilitku (v asm alebo C)
(napr. naposledy to bol program konvertujuci bajty v rozsahu 0-31 do prudu 5 bitovych hodnot).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.12.2013, 14:36 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 09.10.2013, 19:04
Příspěvky: 1403
Has thanked: 130 times
Been thanked: 71 times
misticjoe píše:
Jinak na base memory jsem používal klasicky QEMM386. Ten uměl uvolnit hóóóódně RAMky. Měl jsem po naběhnutí všeho (myš, ansi, cd, zvukovka, čeština, CybexShell...) 627kB volných. Existovaly i utility, které si nějak ukradly kousek paměti z GK a mohli jste tak mít nějakých 736kB základní paměti. Ale pak GK fungovala jen jako CGA, což byl docela opruz.
Ja som vtedy počul o QEMM386, ale nevedel som to zohnať, takže sme mali len EMM386 a boli sme spokojní. Veľa vecí som nahrával do hornej pamäte (LH) a dokonca sme používali starý ovládač myši, pretože tie nové dlho nabiehali a ten starý ako jediný mal len 8 kB.

_________________
Sharp MZ-821
Milsa MZ-841


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13.12.2013, 15:13 
Offline
Óm Nejvyšší

Registrován: 22.05.2013, 21:14
Příspěvky: 3642
Bydliště: Bratislava
Has thanked: 371 times
Been thanked: 788 times
Milsa píše:
Ja som vtedy počul o QEMM386, ale nevedel som to zohnať, takže sme mali len EMM386 a boli sme spokojní. Veľa vecí som nahrával do hornej pamäte (LH) a dokonca sme používali starý ovládač myši, pretože tie nové dlho nabiehali a ten starý ako jediný mal len 8 kB.
QEMM som mal, aj som sa s nim nejaku dobu hral, ale napokon som aj tak pouzival klasicky EMM386. Na to co som potreboval, mi stacil :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz