OldComp.cz
http://oldcomp.cz/

Stavění levelů do Dooma
http://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=56&t=3615
Stránka 11

Autor:  azorasoft [ 03.02.2016, 23:16 ]
Předmět příspěvku:  Stavění levelů do Dooma

Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, zda-li tady není někdo, kdo se kdysi (cca kolem roku 1995-98) zabýval vytvářením levelů do Dooma 1 a 2. Buď jenom levelů jako takových nebo i tzv. total conversion (levely obsahující novou grafiku - textury, hudbu, zbraňový arzenál, nepřátelé), případně i pro vylepšené Doom enginy (ZDoom, Doomsday atd.). Já to zkoušel, tehdy ještě v dosových editorech. Bylo by fajn tohle téma nakousnout :). Ty hry jsou prostě legendární a dodnes mají takovou zvláštní atmosféru, když je člověk hraje. Vyměnit si s někým nějaké wadka by nebylo od věci ;) .

Namátkou dva odkazy k tématu:
http://dengine.net/
https://www.youtube.com/watch?v=_qbH_J7Od4M

Autor:  Mr.Holub [ 15.04.2016, 23:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavění levelů do Dooma

V roce 1996 jsem pomoci utility Wintex editoval grafiku, dudbu a zvuky pro Doom 1. Utilita umi importovat/exportovat/zobrazovat/prehravat grafiky, hudbu a zvuky.

Take jsme podle navodu v Levelu zkousel kolem r. 1996 vytvaret levely, ale dokoncil jsem jen jeden, ktery kamarad nakreslil na ctvereckovanem papire a nazval ho Imparna.

Kdybych chtel levely tvorit ted, asi bych pouzil toto, vypada to schopne:

http://doombuilder.com/

Autor:  misticjoe [ 15.04.2016, 23:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavění levelů do Dooma

Ale jo - dělal jsem si nějakou dobu wady nejen do Dooma, ale i do Wolfa. Ale pak jsem objevil editor pro DN3D a na zbytek totálně zanevřel :-) (naštěstí jsem vlastnil S3 grafickou kartu, kteréžto čipy jako jediné fungovaly s DN3D editorem jako jediné správně).

Autor:  Comos [ 25.04.2016, 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavění levelů do Dooma

misticjoe píše:
Ale jo - dělal jsem si nějakou dobu wady nejen do Dooma, ale i do Wolfa. Ale pak jsem objevil editor pro DN3D a na zbytek totálně zanevřel :-) (naštěstí jsem vlastnil S3 grafickou kartu, kteréžto čipy jako jediné fungovaly s DN3D editorem jako jediné správně).


Mě Build fungoval v pohodě i pod Tseng Labskou ET4000, jak pro DN3D tak i pro Shadow Warriora,kde jsem se vyblbnul spíš víc.Nedávno jsem to po xy letech zkoušel i na mém retro stroji s GF4 MX440 pod DOSem a taky cajk.
Škoda,že Monolith neuvolnil jejich custom build pro Blooda. Teď ty práva a zbytek prej vlastní Atari a kdoví,kde to promrdali.
Autor Brutal Dooma se už po tom ptal ,že si to veme do parády a smůla :(

Autor:  Butterfly [ 20.11.2016, 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavění levelů do Dooma

Já používal dosový Waded.... ještě jsem měl tenkrát (tak 97) nějaký program na změnu zvuků... Dsedit asi. Ve Wadedu jsem se učil docela dlouho, ale pak to stálo za to. Jo a byl to shareware (jen se čekalo asi 10 vteřin na start). Dneska bude určitě mnoho lepších a jednodušších editorů.

Jo a Build pro dn3d byl taky perfektní. Pamatuju jak jsem chtěl vytvořit v jedné mapě, teleporty naproti sobě, s tím že když do jednoho střelíte raketu, bude neustále prolétat skrz :-) dodnes nevím jestli by to fungovalo.

Autor:  Starej_Mraf [ 21.11.2016, 11:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavění levelů do Dooma

A podobně existoval i editor pro Blood. Taky boží. Udělal jsem fotbalový hříště i s hledištěm posetý hlavama zombíků, + se tam nějaký ten zombík respawnoval, aby hlavy na čutanou nedošly (občas se podařilo hlavu kopem zničit). Bohužel tu mapu už asi ve svých starých datech nevyhrabu.

Autor:  misticjoe [ 21.11.2016, 16:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Stavění levelů do Dooma

Butterfly píše:
Já používal dosový Waded.... ještě jsem měl tenkrát (tak 97) nějaký program na změnu zvuků... Dsedit asi. Ve Wadedu jsem se učil docela dlouho, ale pak to stálo za to. Jo a byl to shareware (jen se čekalo asi 10 vteřin na start). Dneska bude určitě mnoho lepších a jednodušších editorů.

Jo a Build pro dn3d byl taky perfektní. Pamatuju jak jsem chtěl vytvořit v jedné mapě, teleporty naproti sobě, s tím že když do jednoho střelíte raketu, bude neustále prolétat skrz :-) dodnes nevím jestli by to fungovalo.


Pokud si dobře pamatuju, tak pokud raketa nebyla na něco locknutá, tak postupně "padala". Takže by to asi nefachalo. Ale nikdy jsem to nezkoušel.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/