OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 28.03.2024, 22:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16.04.2017, 01:12 
Offline
Prvnička

Registrován: 11.11.2014, 21:27
Příspěvky: 22
Has thanked: 0 time
Been thanked: 40 times
It's an official 30 years anniversary of Dizzy games! We are glad to present a new long-awaited remake of Crystal Kingdom Dizzy, being developed during several past years.

Obrázek

  • New original 50 FPS engine, written from scratch
  • New original graphics, inspired by Amiga version
  • Unbelievable loading screen
  • Colourful and detailed illustrations between levels
  • 136 totally reworked locations
  • 6 beautiful AY-melodies
  • Detailed uncut scenery texts from Amiga.

Game functions only on ZX Spectrum 128/+2/+2A - unfortunately, this is the price to pay for all technical and graphical advances.

Obrázek

Main credits:
  • Programmed by Evgeniy Barskiy
  • In-game graphics by Dmitri Ponomarjov
  • GUI design & menu pictures by Oleg Origin
  • Music covered by Sergey Kosov
  • Title picture by Marco Antonio del Campo

Additional graphics:
  • Sprite of well by diver4d
  • Animation of dizzy character, water and star by original games authors

Playtesting:
  • Andrey Polihanenko
  • Andrey Titov

Special thanks:
  • Aleksandr Semyonov
  • Yuri Potapov

Additional thanks:
  • diver4d
  • TSL

Download version for tape:
http://zxart.ee/eng/software/game/arcad ... izzy-2017/
TR-DOS version will be released later.

Obrázek

WITH THANKS TO THE OLIVER TWINS AND CODEMASTERS
DIZZY IS A TRADEMARK OF CODEMASTERS 1986 - 2017


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17.04.2017, 15:54 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 19.07.2013, 14:21
Příspěvky: 258
Bydliště: Košice
Has thanked: 143 times
Been thanked: 380 times
f***king unbelievable guys!!! :dcl:
Masterpiece in ZXS adventures, such amount of details... great work! :dwi:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17.04.2017, 21:13 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 05.09.2013, 14:08
Příspěvky: 1067
Bydliště: Smolenice
Has thanked: 130 times
Been thanked: 473 times
Great work guys! For me it's best Dizzy game ever.

_________________
To err is human, but to really foul things up requires a computer.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19.04.2017, 00:01 
Online
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 801
Has thanked: 19 times
Been thanked: 48 times
Graficky je to dokonalé. Škoda, že se to nepodařilo dostat do 48k Spectra.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19.04.2017, 12:33 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 19.07.2013, 14:21
Příspěvky: 258
Bydliště: Košice
Has thanked: 143 times
Been thanked: 380 times
tommik píše:
Škoda, že se to nepodařilo dostat do 48k Spectra.
No ty mas dost chlape! Uz to nehul.
Nabuduce si skus, pred tym, nez nieco take napises zobrat do ruky kalkulacku a spocitat si, ako by sa asi tolko grafiky, textu a samozrejme kodu mohlo dostat do 40k? :roll:

EDIT: Staci sa pozriet, ako dopadlo Spellbound Dizzy a povodne Crystal Kingdom Dizzy na 48k masinach - fadne, mdle a "hluche" hry, kde jedine, co sa v nich hybe je Dizzy. Vychadzali ale pred stvrt-storocim a vtedy to pre 48k prisposobit museli. Dnes vydavat takyto mohutny titul a obmedzovat sa len 48k je ciste blaznostvo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19.04.2017, 16:42 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 11.06.2013, 15:27
Příspěvky: 3025
Has thanked: 2192 times
Been thanked: 894 times
tommik píše:
Škoda, že se to nepodařilo dostat do 48k Spectra.

:poke: To bude možná tím, že autoři nemají divide, z něhož by dle potřeby do paměti dohráli právě jen jednu ze 6 hudeb či 136 lokací. (Velesoft to několikrát radil nejen na tomhle fóru, nikdo nezabral...)

Ve východní Evropě sice neberou za posvátnou krávu model 128k, raději 256k, 512k či 1024k, klidně v časování +3 a +2A.
Nebude však jedním z důvodů přepínání dvou obrazovek, které na 48k není? (50 FPS engine)

_________________
// na co myslím, když sedím u oldkompů: Blood Products from Genetic Vaccine Recipients


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20.04.2017, 20:20 
Online
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 801
Has thanked: 19 times
Been thanked: 48 times
Jsem si toho vědom, že graficky je to na 48k moc. I když, jakých 50 fps? Možná jednoho dne esxdos verze...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20.04.2017, 21:48 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
tommik píše:
Jsem si toho vědom, že graficky je to na 48k moc. I když, jakých 50 fps? Možná jednoho dne esxdos verze...

"New original 50 FPS engine, written from scratch"

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21.04.2017, 14:53 
Offline
Profík

Registrován: 18.04.2017, 12:55
Příspěvky: 698
Has thanked: 264 times
Been thanked: 39 times
Vcera som to pozeral na YB.Neskutocne animovana postavicka, pozadie.Klobuk dole.

_________________
https://www.8bitbay.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21.04.2017, 22:32 
Offline
Prvnička

Registrován: 11.11.2014, 21:27
Příspěvky: 22
Has thanked: 0 time
Been thanked: 40 times
Thank you! A new version has been released with workaround for Fuse and Vega+ fastloading problems.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz