OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů

Krsn Vnoce a Happy Fuckin Year 2020

Právě je 29.03.2020, 07:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 01:16 
Offline
Radil

Registrován: 23.06.2013, 23:49
Příspěvky: 542
Has thanked: 34 times
Been thanked: 105 times
Podarilo se me ta chyba reprodukovat. Kdyz hned zmacknes cokoliv a zrusis "AMAZING" tak bude spodni polovina pismene R s vysokym jasem. Snad to bude stacit na debuggovani.

Cca po 2 vterinach cekani se to po stisknuti zobrazi normalne.


Přílohy:
test01.z80 [32.14 KiB]
1 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 02:02 
Offline
Profík

Registrován: 01.12.2017, 21:01
Příspěvky: 893
Bydliště: BA-Králikárne
Has thanked: 7 times
Been thanked: 141 times
Zaujímavá hra. Trochu som ju skúsil, za 45 minút som prešiel prvých 45 levelov, zvyšok som si nechal aby bolo čo hrať aj nabudúce.
Len mi tam nejako chýbajú 48k zvukové efekty. Čo to asi robí na strojoch bez AY? Stereofónne ticho asi. :mrgreen:

Malý postreh: CLEAR v basicu by mal byť 24575, nie 24576, a v dekompresnej rutine hlavnej časti chýba EI pred návratom (zámer-ochrana?). Ale keď ju spustím od 24577 tak je to aj tak jedno. ;)

Ozaj, v tých kódoch levelov v šestnástkovej sústave nieje náhodou niečo zakódované? Keď si ich všetky zapíšem za seba... :D
Alebo je to CRC32 každého levelu?

_________________
Všetky mnou poskytnuté informácie sú voľne šíriteľné. Odporúčam ich zálohovať, servery zvyknú padať, informácie sa strácať..... a ľudia tiež. Až sa nadobro stratím, už bude neskoro sa pýtať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 03:36 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 19.07.2013, 14:21
Příspěvky: 218
Bydliště: Košice
Has thanked: 102 times
Been thanked: 261 times
Ahojte,
- opraveny bug s prekreslovanim obrazovky brightom! (diky dworkin, ale s ub880d sme to mali pretrasovane a fixnute uz vecer)
- opravene uchovanie aktivnej farby pri vystupe z obrazoviek Info, Level, alebo Code
- doplnene jemne ozvucenie na beepri (vdaka PotPalo)
- vytvorena ROM verzia hry (dik pwramp za inspiraciu!)

Stiahnite si znova balik na povodnom linku:
http://d.borik.net/speccy/sindikat_coloristic.zip


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 08:53 
Offline
Radil

Registrován: 27.09.2013, 22:59
Příspěvky: 295
Has thanked: 33 times
Been thanked: 30 times
Ahoj. V nové verzi mi nefunguje přepínání barviček. Ve staré verzi funguje. Ono to při stisku klávesy lupne, jako při aktivaci barvičky, ale nepřepne. Tzn. odezva na stisk klávesy tam je, ale nepřepne barvu. Taky jsem si všimnul, že první lupnutí při pohybu je trochu silnější, než všechna následující. Ten zvuk na konci není moc příjemný a evokuje ve mně spíš chybový výsledek. Očekával bych nějaké slabé cinknutí či pípnutí na oslavu úspěšného dokončení levelu. Ale to už je věc vkusu každého soustruha. Zkoušel jsem to ve Fuse.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 09:48 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 19.07.2013, 14:21
Příspěvky: 218
Bydliště: Košice
Has thanked: 102 times
Been thanked: 261 times
To mam tym, ze to robim po nociach. :dfr:
V deliriu som po teste voci predoslej farbe ju zabudol zapisat. Som vemeno...
Zvuk po dohrati levelu som trocha zjemnil, ale nie je to len o chuti kazdeho soudruha, ale o tom, ze na to, aby sa to voslo do ROMky mi tam ostavali posledne bajty. Som rad, ze som to tam natrepal aspon takto.

Takze obligatne, redownload:
http://d.borik.net/speccy/sindikat_coloristic.zip


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 10:07 
Offline
Radil

Registrován: 27.09.2013, 22:59
Příspěvky: 295
Has thanked: 33 times
Been thanked: 30 times
Skvělé. Už to fičí. Krásná práce. Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 10:34 
Offline
Radil

Registrován: 06.02.2019, 11:47
Příspěvky: 275
Has thanked: 3 times
Been thanked: 50 times
ub880d píše:
to je este nic.. ono sa po stlaceni R dokonca strati aj aktualny progres hry... to je omnoho zavaznejsi bug!

Tento Tvoj anglicky humor ma dostal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 11:22 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 18.05.2013, 14:56
Příspěvky: 1227
Has thanked: 165 times
Been thanked: 278 times
Než jsem prošel prvních 46 levelů, tak je tu opravená verze :) Super. Asi mi to netrvalo 45 minut, vracím se k tomu po po pár levelech, ale fakt je, že některé levely se řeší skoro samy během chviličky a na několika málo jsem se na pár minut zasek.

Na bug jsem zatím nenarazil (ani na ty už opravené).

Potěšilo by, kdyby na obrazovce s kódem bylo i číslo právě vyřešeného, nebo následujícího levelu. Když už si občas udělám screenshot, aby to z obrázku šlo verifikovat.

Mimochodem mi verze pro ZX Spectrum připadá hezčí než ta originál :) Snad jen soundtrack by mohl být delší, aby se neopakoval tak brzy.

_________________
https://cygnus.speccy.cz ZX Spectrum 128k, Betadisk, DivIDE, ESXDOS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 11:36 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 19.07.2013, 14:21
Příspěvky: 218
Bydliště: Košice
Has thanked: 102 times
Been thanked: 261 times
zxcygnus píše:
Mimochodem mi verze pro ZX Spectrum připadá hezčí než ta originál
Detto, ono to ma tie nase krasne syte spektristicke farby. To je nasim ociam prirodzenejsie, ako tie pastelky v originale. :dwi:
zxcygnus píše:
Snad jen soundtrack by mohl být delší, aby se neopakoval tak brzy.
Jo, ale ad1) to bola povodne muzika do Music compa na neuskutocneny FOReVER, kde to musi odsypat, malo by to byt kratke, uderne a ad2) som celkom nanic AY-hudobnik a som rad, ze zo mna vyslo aspon toto :dro:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 13:34 
Offline
Kecálek

Registrován: 21.10.2018, 08:27
Příspěvky: 119
Bydliště: Neratovice
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times
Ahoj, ROM verzi jsem vyzkousel na DM91 a DG89, tam bez problemu. Ale na DG192k mi asi nedobehne za dekompresi, uvodni obrazek naskoci, chvilku se nic nedeje, pak naskoci modry border a bud se to zasekne nebo resetuje. Ale realnou 128k nemam, a v emulatoru 128k Fuse to funguje take. Nemohl by to nekdo zkusit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 14:34 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 19.07.2013, 14:21
Příspěvky: 218
Bydliště: Košice
Has thanked: 102 times
Been thanked: 261 times
pwramp píše:
Ale na DG192k mi asi nedobehne za dekompresi, uvodni obrazek naskoci, chvilku se nic nedeje, pak naskoci modry border a bud se to zasekne nebo resetuje.
V ROMke na offsete #0015 je hodnota, ktora sa posle na strankovaci port #7FFD. Teraz je tam #30, co zakazuje dalsie strankovanie a nechava 48k ROM slot, tak sa s tou hodnotou pripadne skus pohrat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 15:45 
Offline
Pan Generální

Registrován: 22.05.2013, 21:14
Příspěvky: 2473
Bydliště: Bratislava
Has thanked: 270 times
Been thanked: 474 times
zxcygnus píše:
Potěšilo by, kdyby na obrazovce s kódem bylo i číslo právě vyřešeného, nebo následujícího levelu. Když už si občas udělám screenshot, aby to z obrázku šlo verifikovat.
Mne by sa zase najviac pacilo, keby sa oznam o zdolani levelu s kodom do dalsieho objavil nie na uplne novej obrazovke, ale priamo pod vyriesenym levelom. Aby to bolo vsetko pekne pokope - aj s cisom levelu a aj vyfarbenou mapou.

Btw. mnohe levely maju na okrajoch "teleporty" (t.j. farebny had sa objavi na opacnej strane), ale zistil som, ze castokrat to ide vyriesit aj bez ich pouzitia :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 16:28 
Offline
Profík

Registrován: 01.12.2017, 21:01
Příspěvky: 893
Bydliště: BA-Králikárne
Has thanked: 7 times
Been thanked: 141 times
Možno hlúpa otázka, ale prečo 48k softvér nastavuje stránkovanie 128k mašinky? AY má svoje porty, na stránkovanie by to snáď siahať nemuselo.

_________________
Všetky mnou poskytnuté informácie sú voľne šíriteľné. Odporúčam ich zálohovať, servery zvyknú padať, informácie sa strácať..... a ľudia tiež. Až sa nadobro stratím, už bude neskoro sa pýtať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 16:32 
Offline
Profík

Registrován: 01.12.2017, 21:01
Příspěvky: 893
Bydliště: BA-Králikárne
Has thanked: 7 times
Been thanked: 141 times
Busy píše:
...Aby to bolo vsetko pekne pokope - aj s cisom levelu a aj vyfarbenou mapou....

Akurát by to bolo pletúce. Vidím aktuálny vyriešený level a jeho číslo, a k tomu kód ďalšieho levelu s prípadne jeho číslom? Ale keby sa to spravilo šikovne, tak by to mohlo byť.

Ja by som uvítal aby sa kód dal vyvolať aj neskôr (napríklad v mape by mohol byť). Ja som si ich nezapisoval, až keď som chcel skončiť, tak som zistil že nikde nieje, a musím vyriešiť ešte jeden level aby som videl kód.

_________________
Všetky mnou poskytnuté informácie sú voľne šíriteľné. Odporúčam ich zálohovať, servery zvyknú padať, informácie sa strácať..... a ľudia tiež. Až sa nadobro stratím, už bude neskoro sa pýtať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Coloristic
PříspěvekNapsal: 26.03.2020, 17:20 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 19.07.2013, 14:21
Příspěvky: 218
Bydliště: Košice
Has thanked: 102 times
Been thanked: 261 times
Chcem sa opytat, mudri pani... to aj pexeso hrate tak, ze po otoceni karticiek si odfotite cele hracie pole, aby ste potom mohli ist na istotu a az potom moze ist protihrac?

Uzavrime tuto debatu, ze ta hra sa snazi byt vyzvou a ako vyzva sa sprava aj to, ze ked dany level uspesne prejdete, pomerne rychlo vam ho skryje z oci, aby ste si to nemohli na 100% zafixovat a bol pre vas vyzvou aj pri dalsom hrani. Predstavte si, ze existuju logicke hry, puzzly, ktore maju hromadu levelov bez hesiel a uz ako dieta som ich prechadzal na jeden zatah. Lebo vyzva. :dwi:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz