OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů

Reklama!

Právě je 11 pro 2018, 01:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hledám programátora, codéra pro C64
PříspěvekNapsal: 15 pro 2015, 19:09 
Offline
Kecka
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 2013, 11:40
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
Ahoj.
Byl bych moc rád, kdyby se tu našel ještě nějaký šikovný člověk, který by byl ochoten programovat pro C64.
Používám C64 na koncertech a děsně mě štvou programy a trackery, které jsou pro C64 dostupné.
Proto bych rád našel někoho, kdo by byl ochotný naprogramovat úplně nový program, nebo dekódovat a překódovat již hotový 30 let starý tracker, ve kterém dělám.
Chápu, je to kvantum práce, ale už mě to prostě takto štve.
Díky
ryba


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2015, 23:42 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2013, 19:30
Příspěvky: 187
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times
Konkrétně o jakej tracker jde?

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2015, 11:49 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 18:27
Příspěvky: 1116
Has thanked: 241 times
Been thanked: 229 times
Pokud je stary 30 let tak to asi nebude nic moc :) Teda aspon z roku 1985 neznam na C64 tracker ani jeden :lol:

_________________
Have you played ATARI today?
blog.tenshi.cz | 8-bitstuff.com | soundcloud | bandcamp


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2015, 19:44 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2013, 19:30
Příspěvky: 187
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times
Factor6 píše:
Pokud je stary 30 let tak to asi nebude nic moc :) Teda aspon z roku 1985 neznam na C64 tracker ani jeden :lol:


Třeba to je něco od Kawasakiho :D

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2015, 16:51 
Offline
Kecka
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 2013, 11:40
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
AHoj
Fajn, tak tedy 25 let a je to Music assembler +
Ale o to úplně nejde, jestli přeprogramovat, nebo začít úplně od začátku...
Podrobnosti jsem hodil na C64(t)cz k Unrealu na fórum.
Budu rád, když na to mrknete.
Nicméně se nabízí sociologická otázka, kterou jsem tam jen nakousl:
Jak vlastně používáte hudební programy, pokud vynecháme tvorbu hudby do dema, nebo disků.
Je tu někdo, kdo se snaží používat C64 na nějaké živé hraní a jak to vlastně vypadá prakticky (u vás)?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2015, 22:04 
A skusil si SIDwizard?
http://sourceforge.net/projects/sid-wizard/
http://csdb.dk/release/?id=131846
Ten vie toho dost...
Calculated vibrato, 8x framespeed, keyboard-tracking, colour-themes
XM, MID (back & forth) and Goattracker 'sng' conversion tools included
MIDI-input hardware support and HerMIDI dedicated MIDI-interface.
Stereo (2SID) and 3SID version included, Verdi tuning system and Just-intonation
Janko piano-keyboard layout support, Sound-effect (SFX) support
One-step 'Undo' function for patterns/orderlists/instruments
324 example instruments and around 30 example tunes
SWP-format: musicdata with only relative addresses, and corresponding player
Tape slow-down simulation (enabled by default in SWP format)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2015, 23:54 
Offline
Kecka
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 2013, 11:40
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
No, tak SidWizarda jsem pravda nezkoušel, koukal jsem jen na nějaká dema, jak to funguje. Na první pohled jsem ale neobjevil, že by to umělo to, co bych rád, aby to umělo. Čímž neříkám, že to SidWizard neumí, ale prostě jsem ho nezkoumal pořádně. Chtěl bych takový MPC style tracker/sequencer. Myslím, že jsem to popsal celkem přehledně, co bych potřeboval. Přitom si nemyslím, že by to muselo být ovládané přes midi, protože mi to přijde jako nadbytečná komplikace. Chtěl bych to ovládat pomocí klávesnice. Samozřejmě, v dnešní době takový nástroj bez možnosti nějaké synchronizace s okolním gearem je poloviční, ne-li nepoužitelný na live hraní. Ale v tomto směru bych osobně uvažoval nad CV gate/triggerem, protože už spousta nejen vintage nástrojů používá tento způsob časové synchronizace a já ho považuju za dostatečný a o dost jednodušší na vytvoření (ač jsem teda lajk...)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2015, 00:00 
Offline
Kecka
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 2013, 11:40
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno
Has thanked: 0 time
Been thanked: 3 times
A tak abych vás nesměroval z tohohle fóra na c64.cz, zkopíruju sem oč mi zhruba jde:

Vždycky jsem v kapele složil nějaké ty podklady na C64 a hrálo se podle něj.
Ale na tohle živé hraní bych potřeboval trošku jiný program, než na které jsem narazil.
Hlavní myšlenka spočívá v tom, že bych si rád poskládal nějaké patterny, které by hrály ve smyčce a v průběhu hraní bych je potřeboval měnit mezi sebou (ideálně jednou rukou, druhou mi zaměstnává hraní na synťák, ovládání mixu, pití piva, nebo kouření), protože změny v jednotlivých skladbách nejsou dané a kdyby byly, stejně tam s sebou můžu vozit MP3 a pouštět ty podklady z ní...
Nemyslím tím vyloženě mutovat jednotlivé hlasy, ale prostě když mi hraje dejme tomu pattern 01 a já se rozhodnu to změnit, zapnu pattern 02 a ten mi začne hrát, jakmile pattern 01 dohraje do svého konce.
Myšlenka podle mě celkem jednoduchá, ale fakt jsem nenašel žádný program, který by byl takhle udělaný.
Samozřejmě mám kapku podrobnější představu, jak by to mělo vypadat a fungovat, ale nemusím se možná rozepisovat hned, taky nemám vymyšlené ještě všechny detaily.
Každopádně bych chtěl, aby místo song(order) systému byla obrazovka s písmeny na klávesnici a pod těmi písmeny by byly jednotlivé patterny.
takže Q-P by byly patterny pro voice1, A-: pro voice2, Z-/ pro voice 3 a stisknutím konkrétní klávesy by se nachystal pattern, který by měl hrát po dohrání právě hrajícího patternu v tom konkrétním hlasu.
Přižemž klávesy 1-0 by stejným způsobem spouštěly patterny na stejné pozici (pod nimi) ve všech třech hlasech zárověň.
do Editace jednotlivých patternů by se dostávalo nějakou kombinací kláves( klávesa patternu + C= například) atd...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz