OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů

Registrace na OCP IV ZDE!

Právě je 24 říj 2018, 03:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 12:46 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 18:27
Příspěvky: 990
Has thanked: 178 times
Been thanked: 117 times
Musela by se využít ta karta Rapidus a VBXE.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 13:11 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 21 kvě 2013, 13:19
Příspěvky: 924
Bydliště: Kutna York
Has thanked: 100 times
Been thanked: 159 times
Trafo píše:
Musela by se využít ta karta Rapidus a VBXE.


helle nech toho rouhání. tohle přeci pořádnej atarista neuznává :) :)

_________________
Atari 130XE, 800XE, Covox, Stereo, VBXE, U1Mb, NUXX, SIDE II, XC12T, XC11, 2x XF551, Ultimate Cart, M.Dadok 64k
Atari STe 4Mb, Ultrasatan
A500 1Mb, A520, Mandrax FD3C
A1200, Blizz 060/72/128, Blizz 030 IV 50/32
Jaguar, JAGCD, Skunk, PROcontroller, 1x normal, 1x autofire
Playstation 1, Dreamcast, XBOX 250Gb, XBOX 360 320Gb
SC1224, SC1425, C1081, C1085S-D3
PC 386 SX/33, RAM 4MB, SB 16, 85MB HD, GFX 512Kb, 3 1/2 a 5 1/4 FD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 13:50 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 18:27
Příspěvky: 990
Has thanked: 178 times
Been thanked: 117 times
Pokud by se díky Rapidusu objevilo na atárku pár pěkných her,tak nemám nic proti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 13:58 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2013, 22:48
Příspěvky: 7464
Bydliště: Praha
Has thanked: 935 times
Been thanked: 874 times
Pro mne vždy kouzlo osmibitů spočívalo v jejich "omezenosti". Proč jim dávat lepší grafiku a výkonější procesor, abych dosáhl na "kvalitu" jiného compu, co mám doma. Na tunění v tomhle směru jsou tu až 16ti bity a basta.

_________________
"...they never believe me. They don't even believe me about you... You believe me, don't you, Abigail?"
Call me Mr.Hellwide!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 15:45 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 21 kvě 2013, 13:19
Příspěvky: 924
Bydliště: Kutna York
Has thanked: 100 times
Been thanked: 159 times
až se to dozvědí borci z AtariAge tak se z toho všichni ti chytrolíni podělají :) už se těšim na ty jejich reakce.

_________________
Atari 130XE, 800XE, Covox, Stereo, VBXE, U1Mb, NUXX, SIDE II, XC12T, XC11, 2x XF551, Ultimate Cart, M.Dadok 64k
Atari STe 4Mb, Ultrasatan
A500 1Mb, A520, Mandrax FD3C
A1200, Blizz 060/72/128, Blizz 030 IV 50/32
Jaguar, JAGCD, Skunk, PROcontroller, 1x normal, 1x autofire
Playstation 1, Dreamcast, XBOX 250Gb, XBOX 360 320Gb
SC1224, SC1425, C1081, C1085S-D3
PC 386 SX/33, RAM 4MB, SB 16, 85MB HD, GFX 512Kb, 3 1/2 a 5 1/4 FD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 15:47 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 21 kvě 2013, 13:19
Příspěvky: 924
Bydliště: Kutna York
Has thanked: 100 times
Been thanked: 159 times
misticjoe píše:
Pro mne vždy kouzlo osmibitů spočívalo v jejich "omezenosti". Proč jim dávat lepší grafiku a výkonější procesor, abych dosáhl na "kvalitu" jiného compu, co mám doma. Na tunění v tomhle směru jsou tu až 16ti bity a basta.


helle sice je to OT, ale 16bity mám taky rád kvůli jejich omezenosti, a proti dnešku jsou omezený až příliš. takže když se může tůnit 16bit může se i 8 bit a klidně i 4bit. Ať si každej tůní co chce.

někdo tůní MBčko jinej tůní Seata. dik je to kurňa jedno ne?

_________________
Atari 130XE, 800XE, Covox, Stereo, VBXE, U1Mb, NUXX, SIDE II, XC12T, XC11, 2x XF551, Ultimate Cart, M.Dadok 64k
Atari STe 4Mb, Ultrasatan
A500 1Mb, A520, Mandrax FD3C
A1200, Blizz 060/72/128, Blizz 030 IV 50/32
Jaguar, JAGCD, Skunk, PROcontroller, 1x normal, 1x autofire
Playstation 1, Dreamcast, XBOX 250Gb, XBOX 360 320Gb
SC1224, SC1425, C1081, C1085S-D3
PC 386 SX/33, RAM 4MB, SB 16, 85MB HD, GFX 512Kb, 3 1/2 a 5 1/4 FD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 16:38 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2013, 08:15
Příspěvky: 1693
Bydliště: Brno
Has thanked: 408 times
Been thanked: 134 times
Poison píše:
helle sice je to OT, ale 16bity mám taky rád kvůli jejich omezenosti, a proti dnešku jsou omezený až příliš. takže když se může tůnit 16bit může se i 8 bit a klidně i 4bit. Ať si každej tůní co chce.

někdo tůní MBčko jinej tůní Seata. dik je to kurňa jedno ne?

Jo ať si každý tuní co chce, je to o každém co v něm je. No a ve mne není to, co je v Tobě. To že ve mne není to, co je v Tobě již ale jedno není, to jsou dvě odlišné věci. To co jsem napsal neber jako můj slovní útok, ale pouze jako mé slovní konstatování. Přeji Ti hezký den ;)

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 16:59 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2013, 22:48
Příspěvky: 7464
Bydliště: Praha
Has thanked: 935 times
Been thanked: 874 times
To woe Lisiaku, už jsem snad od tebe bral někdy něco jako slovní útok? Maximálně jako výzvu k rozumné diskuzi. Já rozumím, co tím chceš říct. Ale veď som písal "pro mne". Nevnucuji to ostatním. Jen mi pak přijde líto, když někdo napíše soft výhradně pro votuněný osmibit HW. Proč se nezamyslí a nenajde triky-fíky, jak to (byť trochu očesané) rozjet i na originálním. Už mnohokrát bylo dokázáno, že z nevotuněných mazlíků se dají dostat věci, nad kterými zůstává rozum stát a bradu jsem lovil kdesi z temnot páně Lucifera. A to se tedy v mnohém týká i A500 nebo STčka. Ne že bych je tak řadil mezi 8mi bity. :-) Nrážím tím na to, že dneska je bohužel v módě často dohánět "neschopnost" daného HW různými rozšířeními, než se snažit přijít na to, jak z něj vymáčknout něco víc. Já mám rád výzvy a možná proto je tak rád vyhledávám i v oblastech, do kterých se nepouštím. Pak si můžu říct: "No sakra! Ten programátor je fakt dobrej!" A neříkej, že v koutku duše netoužíš po tom, až si to jednou lidi řeknou i o tobě, jakmile se naučíš asm a vytoříš něco spešl pro Amigu :-) (tedy já si to řekl už u ATE convert, bo to je dle mého šikovná, byť "nedokončená" utilitka).

_________________
"...they never believe me. They don't even believe me about you... You believe me, don't you, Abigail?"
Call me Mr.Hellwide!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 18:09 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2013, 08:15
Příspěvky: 1693
Bydliště: Brno
Has thanked: 408 times
Been thanked: 134 times
MJ: co co co co co? Já odepisoval Poisonovi viz citace nad textem :) Jo ATEconvert byla legrace. I asm je zatím na úrovni se kterou se s ním hraji pouze legrace. V té mé větě co jsem Poisonovi psal o slovním útoku jsem jen mým slovům, která byla psaná před touhle větou dával raději ten správný význam.

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 18:31 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2013, 22:48
Příspěvky: 7464
Bydliště: Praha
Has thanked: 935 times
Been thanked: 874 times
Aha. Chyba v Matrixu. Zazdalo se mi, ze je to reakce na muj komentar. Ani nevim proc. Ryma je jeste vetsi svine, nez alkohol.

_________________
"...they never believe me. They don't even believe me about you... You believe me, don't you, Abigail?"
Call me Mr.Hellwide!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 18:38 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2013, 08:15
Příspěvky: 1693
Bydliště: Brno
Has thanked: 408 times
Been thanked: 134 times
V poho :like:

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 21:20 
Offline
Profík

Registrován: 18 dub 2017, 11:55
Příspěvky: 711
Has thanked: 132 times
Been thanked: 21 times
Ja uvitam VBXE paint a napr. Rapidus by vedel pekny tracker pokey+covox.Sample by hrali pekne.
Proste tak.A autor "New GUI OS" naznacil podporu aj grafiky aj 65816...Samozrejme uvitam aj konverzie hier z Apple2GS,NintendoNES...Preco Rapidus?Lebo 65816 vyvinulo Atari na ich planovany 16bitovy system (zvuk taky maly Gravis - AMY chip,65816).Potom to ST divizia trosku po-Amigovala k 68k a YM.Preco VBXE?Lebo herne automaty Atari mali bezne namakanu grafiku,2x6502,4xpokey...Cize pre nas Ataristov je rozsirovat ,tunit, upgradeovat nieco uplne prirodzene.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 19 říj 2017, 14:23 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 16 kvě 2013, 16:05
Příspěvky: 259
Bydliště: České Budějovice
Has thanked: 103 times
Been thanked: 72 times
Poison píše:
až se to dozvědí borci z AtariAge tak se z toho všichni ti chytrolíni podělají :) už se těšim na ty jejich reakce.

Moc se netěš, až to uvidí emkay, tak si bude stěžovat, proč to neběhá ve 128x96, že by to bylo rychlejší. A proč tam nepoužíváme jeho geniální zvukové nápady.

_________________
Striving to master ANTIC, GTIA and POKEY since 1990.
Diamondz • h3x0r Deluxe • Mahjong XE • Marbled • Mashed Turtles • Millionaire • Mind Blast • Ocean Detox • Oilgame Deluxe • RGB • Rolltris • Speed Up! • Swapz • Thetris


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 19 říj 2017, 15:01 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 21 kvě 2013, 13:19
Příspěvky: 924
Bydliště: Kutna York
Has thanked: 100 times
Been thanked: 159 times
PG píše:
Poison píše:
až se to dozvědí borci z AtariAge tak se z toho všichni ti chytrolíni podělají :) už se těšim na ty jejich reakce.

Moc se netěš, až to uvidí emkay, tak si bude stěžovat, proč to neběhá ve 128x96, že by to bylo rychlejší. A proč tam nepoužíváme jeho geniální zvukové nápady.


tak přesně o tom mluvim:) a jak řikám těšim se na to ;-)

_________________
Atari 130XE, 800XE, Covox, Stereo, VBXE, U1Mb, NUXX, SIDE II, XC12T, XC11, 2x XF551, Ultimate Cart, M.Dadok 64k
Atari STe 4Mb, Ultrasatan
A500 1Mb, A520, Mandrax FD3C
A1200, Blizz 060/72/128, Blizz 030 IV 50/32
Jaguar, JAGCD, Skunk, PROcontroller, 1x normal, 1x autofire
Playstation 1, Dreamcast, XBOX 250Gb, XBOX 360 320Gb
SC1224, SC1425, C1081, C1085S-D3
PC 386 SX/33, RAM 4MB, SB 16, 85MB HD, GFX 512Kb, 3 1/2 a 5 1/4 FD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stunt Car Racer
PříspěvekNapsal: 14 led 2018, 20:53 
Offline
Kecka

Registrován: 18 lis 2013, 19:27
Příspěvky: 73
Has thanked: 4 times
Been thanked: 78 times
Zdar volové!

Zabralo to poněkud více času, než jsem původně doufal, ale konečně jdeme do finále.

Někdy tento týden bych měl uvolnit RC verzi SCR pro atárko. No a potřeboval bych nějaké zuřivé betatestery, protože já už do toho čumím příliš dlouho a jsem proto jaksi nezaujatý.

Hlásí se někdo?

F.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz