OldComp.cz http://oldcomp.cz/ |
|
Hledáme programátora http://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=12&t=2836 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | davesade [ 14.07.2015, 14:35 ] |
Předmět příspěvku: | Hledáme programátora |
Zdravím, pro naši připravovanou Chaos Guns hledáme programátora, kterého by bavilo pracovat de facto na klonu her jako Alien Breed a Chaos Engine. Projekt původně vznikl pro akcelerované Amigy, ale po té, co jsme přišli o programátora, jsme museli nároky na projekt přehodnotit. Níže následuje nástin požadavků na engine samotný. V případě zájmu rád nastíním další detaily! Target HW: - Amiga 500 with extra RAM (4-8 MB), possible expansion to AGA palette (depends on decision for colour count, 256 might be too high) - so Amiga 1200 is an option, no accelerator required. - 50 fps - HDD installable, floppy optionable in case we can fit the game to floppies - 1 button joystick + keyboard, 2 button joystick, CD32 pad, keyboard shortcuts Game Design Requirements: - 1 player game with possibile expansion for two player mode (low priority) - game style - action RPG, similar to Tower Assault or Chaos Engine, but with interactive inventory and text based dialogues - inventory - equiping weapons, armor, reading texts, droping items (or destroying), inventory screen pauses the game - interactivity - multiple types of weapons, opening doors, using keys / items, floor triggers, wall triggers (buttons, levers), teleports, explosions with area effect, movable crates (low priority) - two types of AI with some variables - maps are separated, being connected via overworld hub, size of maps similar to Tower Assault (up to 150x150 tiles) - tile size 16x16, sprite size up to 32x32 pixels |
Autor: | misticjoe [ 14.07.2015, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledáme programátora |
Já myslel, že už se někde nějaké demíčko odehrálo, ne? |
Autor: | panprase [ 14.07.2015, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledáme programátora |
Mistiku, zapni Amos a zacni prgat |
Autor: | davesade [ 17.07.2015, 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledáme programátora |
Demíčko se odehrálo, ale to psal MarK a tím směrem se již nehodláme vydat. Musíme ubrat z nároků a vrátit se k tradičnějšímu způsobu no. |
Autor: | davesade [ 14.08.2015, 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledáme programátora |
Máme už sumarizaci požadavků na nový engine, v zásadě chceme engine na úrovni Alien Breed pro AGA, čistě kvůli počtu zamýšlených barev (více, než 64, spíše 128 ), velikost mapy cca 150x150 tiles, tile o velikosti 16x16px, sprity o velikosti 32x32px. Bavíme se o programování pro holou Amigu, tj. žádná turbína, leda extra RAM kvůli grafice a zvukům. Primárně jeden hráč, automatické sbírání předmětů, automatické používání předmětů na konkrétních místech (klíče, dveře), proti AB je zde navíc inventář, ale ten je na separátní obrazovce a zapauzuje hru, tj. není to náročné napsat. Ovládání jednotlačítkovým joystickem + mezerník na klávesnici, případně dvojtlačítkový joy. AI chceme jenom základní, ale máme asi 10 typů zbraní, včetně area-effect granátů / raketometů. Zde náhled na kliknutí: http://www.amigaportal.cz/forum/attachm ... 1438767992 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |