OldComp.cz http://oldcomp.cz/ |
|
Hledání konkrétních samplů http://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=119&t=6217 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lisiak4 [ 08.04.2018, 14:28 ] | ||
Předmět příspěvku: | Hledání konkrétních samplů | ||
Hledám 2 sample pro Amigu. Jeden šumový, ten je ve skutečnosti vyšší, mobil mi ho tlumí, nicméně výšku si pak můžu i sám upravit a druhý pak nasleduje. Omlouvám se za kvalitu, nahráváno mobilem a převedeno pak na formát MP3. Já samozřejmě budu průběžně taky projíždět to co mám k dispozici. Když najdu, dám vědět. Já se pak časem možná naučím i samplovat Soubor v příloze a lze přehrát i zde: https://drive.google.com/open?id=1kGcYz ... D2NrUzEis7
|
Autor: | Lisiak4 [ 15.04.2018, 01:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledání konkrétních samplů |
Tak pokud chceme udělat na 16 bitu šum ze samplu, tak Hi-hat ne-e . Ty nemají konstantní průběh, alespoň já na takový zatím nenarazil. Nicméně je třeba použít nějaký Shaker. Já uspěl u druhého. První byl asi moc krátký. U tohohle mám maximálně strach s úrovní hlasitosti vůči ostatním nástrojům, ale tak uvidí se. Zde parametry nastavení co mi vyhovují: animate-shaker - 4242 Bytes start cyklování: add.w #$690 délku samplu do registru dát na: #$1f2 A můžeme začít šššššššššumět Lišák jde zalézt asi raději do pelechu / nory |
Autor: | Busy [ 15.04.2018, 11:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledání konkrétních samplů |
Pokial by sa ti pozdavali 16 bit sumove sample ktore som (resp. Noro ) pouzil v nasich intrach https://www.youtube.com/watch?v=q6IHb07sZEE https://www.youtube.com/watch?v=IQNBeIt9WNE tak ti mozem ten sumovy sampel vygenerovat samostatne a poslat. |
Autor: | Lisiak4 [ 15.04.2018, 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledání konkrétních samplů |
Já to mám na Amigu a ta je hudebně 8 bit. Jsem v hudbě začátečník. Neznám možnosti, zatím pracuji s hotovými samply. Mám jich požehnaně a kdyby jsem dal do průměru kolik času strávím psaním "not" a výběrem vhodného samplu, tak časově se více prohrabuji mezi samply, než bych psal "noty" co je hodně nepoměr. Ale zase budeme mít jinou verzi a na 16 bitu tohle ještě nezaznělo. Tak snad se zadaří. Pracuji s tímhle: https://archive.org/details/AmigaSoundt ... Packsst-xx V současné době to mám stažené asi po 80ku |
Autor: | Lisiak4 [ 27.04.2018, 06:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledání konkrétních samplů |
Tak po mém hraní se se samply jsem zatím došel k závěru, že tak vysoký tón šumu jak na Atari 800 asi na Amize nedám. Mou chybou bylo, že jsem si šum zacyklil a pak jsem se pokusil zvednout výšku tónu na požadovanou úroveň. To má dle všeho své limity a při jisté výšce tónu v šumu se mi již nepovedlo tón zvedat i když jsem v stupnici na to rozsah ještě měl. Myslím, že lepšího výsledku jsem pak dosáhl, když jsem použil dlouhý sampl a zahrál šum na jeden tah bez zacyklení samplu, ale tím jsem si již není jist, protože jsem použití šumu v rámci Amigy na tenhle účel zavrhl. Neznělo to na Amize dobře. Tak jsem ten šum nahradil HI-HATem. A teď legrace č.2. V rámci 2. tónu se možná budu muset spokojit se samplem, který nemá ve zvuku ty zákmity. Ty jsou dosaženy na Amize v případech, které jsem zatím našel softvérovou úpravou čistě znějícího samplu a tohle udělat na mé hudební rutině neumím . Nevím, nakolik komplikované by to bylo, kdyby jsem je chtěl dělat rychlým střídaní tónů přímo do editoru hudby. Já zde k dispozici mám sampl se zákmity, ale je z C64 a já chtěl něco čistšího. Ten sampl by byl v té skladbě jako pěst na oko. |
Autor: | Lisiak4 [ 27.04.2018, 07:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hledání konkrétních samplů |
Tak teď jsem našel sampl se zákmity, nevím nakolik bude sedět ve skladbě, nicméně když budu vytahovat sample z MODů, tak spíše z MODů her. Je dost možný, že ty zákmity ve zvuku v rámci her se neřešili kvůli uspoře nějakého výkonu procesoru a tedy je nedělali softvérově... . |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |