OldComp.cz
http://oldcomp.cz/

Hledání konkrétních samplů
http://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=119&t=6217
Stránka 11

Autor:  Lisiak4 [ 08.04.2018, 14:28 ]
Předmět příspěvku:  Hledání konkrétních samplů

Hledám 2 sample pro Amigu. Jeden šumový, ten je ve skutečnosti vyšší, mobil mi ho tlumí, nicméně výšku si pak můžu i sám upravit a druhý pak nasleduje. Omlouvám se za kvalitu, nahráváno mobilem a převedeno pak na formát MP3. Já samozřejmě budu průběžně taky projíždět to co mám k dispozici. Když najdu, dám vědět.

Já se pak časem možná naučím i samplovat :lol:

Soubor v příloze a lze přehrát i zde:
https://drive.google.com/open?id=1kGcYz ... D2NrUzEis7

Přílohy:
sumADruhyNastroj.mp3 [234.61 KiB]
853 krát

Autor:  Lisiak4 [ 15.04.2018, 01:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledání konkrétních samplů

Tak pokud chceme udělat na 16 bitu šum ze samplu, tak Hi-hat ne-e ;). Ty nemají konstantní průběh, alespoň já na takový zatím nenarazil. Nicméně je třeba použít nějaký Shaker. Já uspěl u druhého. První byl asi moc krátký. U tohohle mám maximálně strach s úrovní hlasitosti vůči ostatním nástrojům, ale tak uvidí se. Zde parametry nastavení co mi vyhovují:

animate-shaker - 4242 Bytes
start cyklování: add.w #$690
délku samplu do registru dát na: #$1f2

A můžeme začít šššššššššumět :mrblue:

Lišák jde zalézt asi raději do pelechu / nory

Autor:  Busy [ 15.04.2018, 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledání konkrétních samplů

Pokial by sa ti pozdavali 16 bit sumove sample ktore som (resp. Noro :) ) pouzil v nasich intrach
https://www.youtube.com/watch?v=q6IHb07sZEE
https://www.youtube.com/watch?v=IQNBeIt9WNE
tak ti mozem ten sumovy sampel vygenerovat samostatne a poslat.

Autor:  Lisiak4 [ 15.04.2018, 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledání konkrétních samplů

Já to mám na Amigu a ta je hudebně 8 bit. Jsem v hudbě začátečník. Neznám možnosti, zatím pracuji s hotovými samply. Mám jich požehnaně a kdyby jsem dal do průměru kolik času strávím psaním "not" a výběrem vhodného samplu, tak časově se více prohrabuji mezi samply, než bych psal "noty" co je hodně nepoměr. Ale zase budeme mít jinou verzi a na 16 bitu tohle ještě nezaznělo. Tak snad se zadaří.

Pracuji s tímhle:
https://archive.org/details/AmigaSoundt ... Packsst-xx

V současné době to mám stažené asi po 80ku :)

Autor:  Lisiak4 [ 27.04.2018, 06:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledání konkrétních samplů

Tak po mém hraní se se samply jsem zatím došel k závěru, že tak vysoký tón šumu jak na Atari 800 asi na Amize nedám. Mou chybou bylo, že jsem si šum zacyklil a pak jsem se pokusil zvednout výšku tónu na požadovanou úroveň. To má dle všeho své limity a při jisté výšce tónu v šumu se mi již nepovedlo tón zvedat i když jsem v stupnici na to rozsah ještě měl. Myslím, že lepšího výsledku jsem pak dosáhl, když jsem použil dlouhý sampl a zahrál šum na jeden tah bez zacyklení samplu, ale tím jsem si již není jist, protože jsem použití šumu v rámci Amigy na tenhle účel zavrhl. Neznělo to na Amize dobře. Tak jsem ten šum nahradil HI-HATem.

A teď legrace č.2. V rámci 2. tónu se možná budu muset spokojit se samplem, který nemá ve zvuku ty zákmity. Ty jsou dosaženy na Amize v případech, které jsem zatím našel softvérovou úpravou čistě znějícího samplu a tohle udělat na mé hudební rutině neumím :). Nevím, nakolik komplikované by to bylo, kdyby jsem je chtěl dělat rychlým střídaní tónů přímo do editoru hudby.

Já zde k dispozici mám sampl se zákmity, ale je z C64 a já chtěl něco čistšího. Ten sampl by byl v té skladbě jako pěst na oko.

Autor:  Lisiak4 [ 27.04.2018, 07:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledání konkrétních samplů

Tak teď jsem našel sampl se zákmity, nevím nakolik bude sedět ve skladbě, nicméně když budu vytahovat sample z MODů, tak spíše z MODů her. Je dost možný, že ty zákmity ve zvuku v rámci her se neřešili kvůli uspoře nějakého výkonu procesoru a tedy je nedělali softvérově... .

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/