OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů

Old Comp Prty VI - 11. a 13. z 2020

Právě je 13.08.2020, 13:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22.07.2020, 01:03 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 09:15
Příspěvky: 1799
Bydliště: Brno
Has thanked: 455 times
Been thanked: 155 times
Lisiak4 píše:
Nedalo mi to, rucne mereni, minuty, vteriny, setiny.
Delka nove skladby original, 2 mereni
2 23 80
2 23 79

Moje rutina to zahraje za, 2 mereni
2 24 93
2 25 03

O 1 uroven rychlejsi moje rutina
2 19 34

Tedy blizsi cas je rozdilny o neco malo pres 1 vterinu na celou skladbu. Dle mne je to OK. Muzu zjemnit casovani. bylo by to narocnejsi na vykon, casovac by pouzival misto 4 bitu o jeden vice, tedy 5. Prostor na to mam. Ale kazdy kdo programuje v asm musi uznat ze 4 bity se k sobe hodi vice :D.


A jeste nemam predstavu o kolik se to natahne pri plnem zatizeny vsech 4 kanalu. Nebude to asi moc. Tipuji +-1 vterina. Skladbu AGO zahraji s vetsi presnosti v ramci času cele skladby.

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24.07.2020, 18:45 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 09:15
Příspěvky: 1799
Bydliště: Brno
Has thanked: 455 times
Been thanked: 155 times
Dnes nalezena chyba. Neprenasi se mi 1 nejvyssi 6.bit urceny pro frekvenci. Tak jsem zvedav co to opět bude :). Samozřejmě chyba zanesena použitím nove "předsekvence".

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25.07.2020, 07:10 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 09:15
Příspěvky: 1799
Bydliště: Brno
Has thanked: 455 times
Been thanked: 155 times
Tak vcera jsem chybu nasel. Spise jsem se jen poucil jak funguje instrukce asr (automatic shift right). Mel jsem zato, ze kdyz zarotuji o 2 bity doprava, na dvou nejvyssich bitech budu mit nulu. Ale dava to tam jedničku, kdyz rotuji v rozsahu jednoho bytu, tedy asr.b. Az kdyz pouziju rotaci stejneho cisla v rozsahu wordu, tedy asr.w se mi do nejvyssich bitu pridava nula. Asi ty 2 funkce v 1 byte prohodim, at si porad vystacim pouze s jednou dalsi instrukci pro smazani 2 bitu a nemusim rotovat. U 2 bitu pouzitych pro neco jineho rotaci pouzit nemusim.

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25.07.2020, 08:08 
Offline
Kecálek

Registrován: 18.10.2014, 23:10
Příspěvky: 236
Has thanked: 12 times
Been thanked: 55 times
ASR (arithmetic shift right) zachováva znamienkový bit. Ty asi potrebuješ LSR (logical shift right), ktorý ti tam vsúva nulu.
Píšeš o rotácii, ale na to sú zas iné inštrukcie (ROR a ROXR).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25.07.2020, 09:47 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 09:15
Příspěvky: 1799
Bydliště: Brno
Has thanked: 455 times
Been thanked: 155 times
Super, opravené, díky :)

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz