OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 19.03.2024, 10:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17.06.2014, 21:10 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10095
Bydliště: Praha
Has thanked: 1952 times
Been thanked: 1515 times
Vzhledem k tomu, že ještě nedávno fungoval, řekl bych, že za to může některá z aktualizací Win7. Momentálně tedy vyhazuje tuto chybu a prakticky nic se s programem nedá dělat:
Kód:
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
   at _LnxAmigaImageConverter.LnxAmigaImageConverter.RefreshMap()
   at _LnxAmigaImageConverter.LnxAmigaImageConverter.formMain_Resize(Object sender, EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Control.OnResize(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Form.OnResize(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Control.OnSizeChanged(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Control.UpdateBounds(Int32 x, Int32 y, Int32 width, Int32 height, Int32 clientWidth, Int32 clientHeight)
   at System.Windows.Forms.Control.UpdateBounds()
   at System.Windows.Forms.Control.WmWindowPosChanged(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1022 (RTMGDR.030319-1000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v4.0.30319/mscorlib.dll
----------------------------------------
System
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1001 built by: RTMGDR
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
LnxAmigaImageConverter
    Assembly Version: 1.0.0.0
    Win32 Version: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Users/Misticek/AppData/Local/Apps/2.0/ZJJT5121.6V9/15RMKGMQ.7WR/lnxa..tion_0000000000000000_0001.0000_3e49f341402660bc/LnxAmigaImageConverter.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1002 built by: RTMGDR
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1001 built by: RTMGDR
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
LnxQlib
    Assembly Version: 1.0.0.0
    Win32 Version: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Users/Misticek/AppData/Local/Apps/2.0/ZJJT5121.6V9/15RMKGMQ.7WR/lnxa..tion_0000000000000000_0001.0000_3e49f341402660bc/LnxQlib.DLL
----------------------------------------
System.Core
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Core/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Core.dll
----------------------------------------
System.Configuration
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1015 (RTMGDR.030319-1000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1015 built by: RTMGDR
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------

************** JIT Debugging **************
To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
application or computer (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.

For example:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the computer
rather than be handled by this dialog box.



_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.08.2014, 23:13 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10095
Bydliště: Praha
Has thanked: 1952 times
Been thanked: 1515 times
Tak na webu http://www.ilnx.cz/ se konečně objevila verze pro W7 a W8. Kromě toho se tam vyskytuje i emulátor ZX Spectra, ba co víc - Didaktiku 192kB. Jal jsem se LNX Amiga image converter stáhnout a nainstalovat. Vyskytl se mi ale drobný problém, protože Avast se mi začal do isntalace šťourat. Je potřeba analýzu co nejrychleji zrušit, protože jinak instalátor vypíše chybu a instalované součásti zase smaže. Vir v tom samozřejmě žádný není.

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11.08.2014, 14:44 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 22:18
Příspěvky: 116
Bydliště: Dvůr Králové n/L
Has thanked: 0 time
Been thanked: 18 times
Avast je softwarová zrůda, žádnej antivir...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18.08.2014, 23:15 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10095
Bydliště: Praha
Has thanked: 1952 times
Been thanked: 1515 times
Takže vyšla další verze a světe div se, máme tu opět problémek. Jakmile dám nový projekt a chci cokoliv zvolit v záložce Info aniž bych měl vložený obrázek, tak mi to vyhodí:
Kód:
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection.
Parameter name: index
   at System.ThrowHelper.ThrowArgumentOutOfRangeException()
   at _LnxAmigaImageConverter.LnxAmigaImageConverter.ToolStripMenuItem_EHB_Click(Object sender, EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.ToolStripItem.RaiseEvent(Object key, EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.ToolStripMenuItem.OnClick(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleClick(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleMouseUp(MouseEventArgs e)
   at System.Windows.Forms.ToolStripItem.FireEventInteractive(EventArgs e, ToolStripItemEventType met)
   at System.Windows.Forms.ToolStripItem.FireEvent(EventArgs e, ToolStripItemEventType met)
   at System.Windows.Forms.ToolStrip.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
   at System.Windows.Forms.ToolStripDropDown.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
   at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
   at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.ToolStrip.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.ToolStripDropDown.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1022 (RTMGDR.030319-1000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v4.0.30319/mscorlib.dll
----------------------------------------
System
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1001 built by: RTMGDR
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
LnxAmigaImageConverter
    Assembly Version: 1.0.0.0
    Win32 Version: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Users/Misticek/AppData/Local/Apps/2.0/ZJJT5121.6V9/15RMKGMQ.7WR/lnxa..tion_0000000000000000_0001.0000_4046322f3737453c/LnxAmigaImageConverter.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1002 built by: RTMGDR
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1001 built by: RTMGDR
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
LnxQlib
    Assembly Version: 1.0.0.0
    Win32 Version: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Users/Misticek/AppData/Local/Apps/2.0/ZJJT5121.6V9/15RMKGMQ.7WR/lnxa..tion_0000000000000000_0001.0000_4046322f3737453c/LnxQlib.DLL
----------------------------------------
System.Core
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Core/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Core.dll
----------------------------------------
System.Configuration
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1015 (RTMGDR.030319-1000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml
    Assembly Version: 4.0.0.0
    Win32 Version: 4.0.30319.1015 built by: RTMGDR
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------

************** JIT Debugging **************
To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
application or computer (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.

For example:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the computer
rather than be handled by this dialog box.




Lanexi prosím jukni na to. Bylo by fajn mít zase zpět možnost nastavit si parametry a pak teprve přetáhnout obrázek ke konverzi. Takto je to hodně matoucí a prvních pět minut jsem měl dojem, že konverter nefunguje vůbec.
Dodatek: teď jsem zjistil, že to stejnou chybu vyhazuje v tomto případě:
mám obrázek zkonvertěný, dám Nový projekt a nepřepnu se z AGA do OCS. Natáhnu obrázek, dám přepnutí z AGA do OCS a pak chci zvolit víc, než 32 barev. Error.

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18.08.2014, 23:33 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10095
Bydliště: Praha
Has thanked: 1952 times
Been thanked: 1515 times
Metody Wus, Popularity a Neoquantvykazují při každém jednotlivém zvolení úplně jiné výsledky. To asi také není dobře, dle mého názoru. Protože, když už se dobéřu nějakého kloudného výsledku a dám exportování do IFF, tak se to přerendruje ještě jednou a nezřídka kdy do horší kvality.

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08.01.2015, 18:36 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 20:32
Příspěvky: 457
Bydliště: Kladno
Has thanked: 46 times
Been thanked: 118 times
Ahoj,

omlouvám se, uplně jsem tohle vlákno přehlédl. Podívám se na to, proč to padá, snad to bude jen nějaká drobnost. Musim připustit že tam nějaké bugy rozhodně jsou ;-)

Různé výsledky - některé metody využívají k výpočtu i generátor náhodných čísel. Proto se výsledky můžou pokaždé lišit. Asi to úplně neovlivním, ale podívám se, jestli by nešel specifikovat počáteční Seed. ;-)

_________________
>>eLeMeNt, MB03+, Amiga 1200, ZX Spectrum 128 +2A, ZX Spectrum+, Didaktik Gama, LnxSpectrum, LnxTracker, LnxAmigaImageConvertor, https://www.ilnx.cz <<


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.01.2015, 12:33 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 20:32
Příspěvky: 457
Bydliště: Kladno
Has thanked: 46 times
Been thanked: 118 times
Vydána nová verze, kde je odstraněno několik bugů způsobující pády. Různé výsledky způsobuje nejspíš zaškrtnutý "Noise Dithering", šum se samozřejmě generuje náhodně. Tak to zkus odškrtnout, a uvidíš.

_________________
>>eLeMeNt, MB03+, Amiga 1200, ZX Spectrum 128 +2A, ZX Spectrum+, Didaktik Gama, LnxSpectrum, LnxTracker, LnxAmigaImageConvertor, https://www.ilnx.cz <<


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.01.2015, 17:52 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10095
Bydliště: Praha
Has thanked: 1952 times
Been thanked: 1515 times
Kdepak, změny ve výsledcích nezpůsobuje Dithering. Tohle je dvakrát za sebou použitý neoquant256. Pokaždé vyleze něco jiného, stejně jako u jiných metod konverze. Možná, když už se s tím nedá nic moc dělat, tak by se alespoň nemusel znovu přepočítávat při exportu do IFF?


Přílohy:
spacr2.png
spacr2.png [ 58.61 KiB | Zobrazeno 23168 krát ]
spacr1.png
spacr1.png [ 58.6 KiB | Zobrazeno 23168 krát ]

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.01.2015, 18:07 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 09:15
Příspěvky: 2276
Bydliště: Brno
Has thanked: 841 times
Been thanked: 302 times
..to bude zase nejaká prasárna :lol:.

_________________
Amiga - PMD 85


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.01.2015, 18:43 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 20:32
Příspěvky: 457
Bydliště: Kladno
Has thanked: 46 times
Been thanked: 118 times
U NeoQuant256 to dělá bohužel ten jeho algoritmus. Všimni si že když budeš dělat refresh, pokaždý z něj vypadne jiná paleta. Ale je to jediná metoda, která pokaždé paletu mění, takže u ostatních by tenhle problém být neměl, ani po opakovaném převodu (např při exportu). Navíc algoritmus NeoQuant256 je optimalizovan právě pro 256 barev, pro jiný počet barev moc vhodný není.

S tím přepočtem při exportu - no ono je to schválně, aby to umělo konvertovat více obrázků naráz, se sdílenou paletou atd. Celý ten program je napsán tak, aby se dala rychle měnit a převádět grafika do Amiga projektů. Abys mohl vyměnit 1 ze 60 obrázků, fontů nebo spritů a rychle dostat převedená data i s novou paletou do nějakého toho assemberu na Amize ;-)

_________________
>>eLeMeNt, MB03+, Amiga 1200, ZX Spectrum 128 +2A, ZX Spectrum+, Didaktik Gama, LnxSpectrum, LnxTracker, LnxAmigaImageConvertor, https://www.ilnx.cz <<


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.01.2015, 19:28 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 09:15
Příspěvky: 2276
Bydliště: Brno
Has thanked: 841 times
Been thanked: 302 times
Já komentoval Mistikův obrázek... :).

_________________
Amiga - PMD 85


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.01.2015, 19:49 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10095
Bydliště: Praha
Has thanked: 1952 times
Been thanked: 1515 times
Njn - bohužel ten neoquant vyhazuje nejlepší konverzi v HAM pro kreslené obrázky. No nič no. Se s tím nějak poperu :-)

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.01.2015, 20:23 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 20:32
Příspěvky: 457
Bydliště: Kladno
Has thanked: 46 times
Been thanked: 118 times
Mohl bys poslat několik zdrojů? Mohl bych zkusit nějakou adaptaci, pokud bude možná. Prostoru pro vylepšení je sposta ;) i s infem, jaký formát očekáváš...

_________________
>>eLeMeNt, MB03+, Amiga 1200, ZX Spectrum 128 +2A, ZX Spectrum+, Didaktik Gama, LnxSpectrum, LnxTracker, LnxAmigaImageConvertor, https://www.ilnx.cz <<


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09.01.2015, 22:15 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10095
Bydliště: Praha
Has thanked: 1952 times
Been thanked: 1515 times
Těmi "zdroji" máš na mysli co? Obrázky pro konverzi? Tam se dá použít jakýkoliv kreslený obrázek na testy - neoquant dělá nejmíň artefaktů způsobených HAMem na jednolitých plochách. Je zajímavé, že když zaškrtnu dithering a pak ho vyhodím, je výsledek ještě lepší :-)

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12.01.2015, 12:14 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 20:32
Příspěvky: 457
Bydliště: Kladno
Has thanked: 46 times
Been thanked: 118 times
Dělal jsem tedy několik pokusů, a myslím si že v rámci možností hardware Amigy (zkoušel jsem kreslené obrázky převádět do HAM) jsou nejlepší výsledky s Wu's metodou. Nějaké ty HAM artefakty tam vzniknou… no ale to se nedá nic dělat :) I tak to na Amize vypadá pěkně… :)

_________________
>>eLeMeNt, MB03+, Amiga 1200, ZX Spectrum 128 +2A, ZX Spectrum+, Didaktik Gama, LnxSpectrum, LnxTracker, LnxAmigaImageConvertor, https://www.ilnx.cz <<


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz