OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů

Reklama!

Právě je 26 dub 2019, 08:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 26 lis 2018, 17:03 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2013, 14:08
Příspěvky: 752
Bydliště: Smolenice
Has thanked: 69 times
Been thanked: 219 times
Verzia 1.10.3: https://github.com/z00m128/sjasmplus/releases

Busy poopravoval direktívy IFUSED, IFNUSED a STRUCT. Serg-meus opravil chybku v makrách a rizšíril použitie HIGH a LOW.

_________________
To err is human, but to really foul things up requires a computer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 26 lis 2018, 23:31 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2013, 20:26
Příspěvky: 2350
Has thanked: 88 times
Been thanked: 351 times
z00m píše:
Verzia 1.10.3: https://github.com/z00m128/sjasmplus/releases

Busy poopravoval direktívy IFUSED, IFNUSED...

Busy, co na nich bylo špatně? Já IFUSED používám a zdálo se mi, že funguje správně...?

_________________
"Je lepší rozsvítit byť jen malou svíčku, než jen proklínat temnotu." (Konfucius)

www.zxsparrow.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018, 00:24 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2013, 14:08
Příspěvky: 752
Bydliště: Smolenice
Has thanked: 69 times
Been thanked: 219 times
Chyba nahlásená cez github: https://github.com/z00m128/sjasmplus/issues/13
Chybu v STRUCT nahlásil myslím Omega: https://github.com/z00m128/sjasmplus/issues/15

_________________
To err is human, but to really foul things up requires a computer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018, 10:13 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2013, 20:26
Příspěvky: 2350
Has thanked: 88 times
Been thanked: 351 times
z00m píše:
Jo, díky... já jen, že jsem žádný problém nezaznamenal, tak jsem byl zvědavý, o co šlo... ;)
No nic, hlavně že je to opravené.

_________________
"Je lepší rozsvítit byť jen malou svíčku, než jen proklínat temnotu." (Konfucius)

www.zxsparrow.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018, 11:35 
Offline
Pan Generální

Registrován: 22 kvě 2013, 21:14
Příspěvky: 2156
Bydliště: Bratislava
Has thanked: 239 times
Been thanked: 410 times
V tom issue to nie je az tak popisane.
Jiiira píše:
Busy, co na nich bylo špatně? Já IFUSED používám a zdálo se mi, že funguje správně...?
Problem bol v tom ze IFUSED nespravne zasahovalo do namespace pre temporary labely. Prejavilo sa to tak ze sa nedal priamo pouzit label zacinajuci bodkou, ak sa jeho definicia nachadzala pred alebo za nejakym IFUSED/IFNUSED. Napriklad:
Kód:
.loop
  IFUSED ...
  ...
  ENDIF
  djnz .loop
predtym neslo skompilovat lebo sjasm+ mal problem "sparovat" .loop v poli labelu s .loop pouzitym v djnz.

V adresari "tests" je na to uceleny priklad:
https://github.com/z00m128/sjasmplus/bl ... d_test.asm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 09 led 2019, 19:35 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2013, 14:08
Příspěvky: 752
Bydliště: Smolenice
Has thanked: 69 times
Been thanked: 219 times
Busy sa opäť činil ;)

Verzia 1.10.4: https://github.com/z00m128/sjasmplus/releases

- prerobená funkcia BinIncFile
- opravené warningy pre 64k limit
- prerobené všetko okolo hlásenia Bytes Lost
- hlásenia (tie ktoré sa dali) sa vypisujú až v poslednom priechode a na mieste problému

_________________
To err is human, but to really foul things up requires a computer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019, 20:39 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2013, 14:08
Příspěvky: 752
Bydliště: Smolenice
Has thanked: 69 times
Been thanked: 219 times
Získali sme do tímu veľmi cenného vývojára, pridal sa k nám Ped/7gods. Neuveriteľným spôsobom sa do toho zahryzol a tak vám dávame k dispozíci radikálne prekopanú verziu 1.11.0.

Čo sa zmenilo? Navonok takmer nič nezbadáte, ale zmenilo sa toho veľa. Ped prekopal čo sa dalo. Parsery, error/warning systém a poopravoval kvantum chýb. Zároveň pribudlo veľa nového, napríklad podpora inštrukcií ZX Spectrum Next. Plus k tomu vybudoval ohromné kvantum testov a rozbehli sme k tomu CirrusCI, takže vývoj je teraz na úplne inej úrovni. Kompletný changelog nájdete na githube:
https://github.com/z00m128/sjasmplus/releases/tag/v1.11.0

Ako vždy, je tam priložená aj predkompilovaná Windows binárka.

Užívajte a hlavne nám hláste chyby ;-)

_________________
To err is human, but to really foul things up requires a computer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019, 12:50 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2013, 14:08
Příspěvky: 752
Bydliště: Smolenice
Has thanked: 69 times
Been thanked: 219 times
Nová verzia 1.11.1 je na svete: https://github.com/z00m128/sjasmplus/re ... ag/v1.11.1

_________________
To err is human, but to really foul things up requires a computer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019, 13:55 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2013, 20:26
Příspěvky: 2350
Has thanked: 88 times
Been thanked: 351 times
z00m píše:
Stáhl jsem si, díky! ;)

_________________
"Je lepší rozsvítit byť jen malou svíčku, než jen proklínat temnotu." (Konfucius)

www.zxsparrow.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019, 08:54 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2013, 14:08
Příspěvky: 752
Bydliště: Smolenice
Has thanked: 69 times
Been thanked: 219 times
Ped spravil ďalšie bugfixy a refactoring. Verzia 1.12.0 je vonku: https://github.com/z00m128/sjasmplus/re ... ag/v1.12.0

_________________
To err is human, but to really foul things up requires a computer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019, 13:31 
Offline
Radil

Registrován: 21 říj 2013, 09:25
Příspěvky: 258
Has thanked: 102 times
Been thanked: 94 times
Chtěl jsem si to zkompilovat pro OSX a skončil jsem s chybovou hláškou...
Kód:
g++ -std=gnu++14 -DNDEBUG -O2 -Wall -pedantic -DUSE_LUA -DLUA_USE_MACOSX -DMAX_PATH=PATH_MAX -Ilua5.1 -Itolua++ -o sjasm/devices.o -c sjasm/devices.cpp
error: invalid value 'gnu++14' in '-std=gnu++14'
make: *** [sjasm/devices.o] Error 1

Jaká knihovna je potřeba ještě doinstalovat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019, 08:14 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2013, 14:21
Příspěvky: 182
Bydliště: Košice
Has thanked: 77 times
Been thanked: 193 times
mmartinka píše:
Jaká knihovna je potřeba ještě doinstalovat?
Ziadnu kniznicu by to nemalo vyzadovat.
Skus si v Makefile.osx zmenit direktivu -std=gnu++14 za -std=c++14 alebo -std=c++1y. Kompiler v OSX ma zjavne problem s GNU :dizzy:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019, 10:22 
Offline
Radil

Registrován: 21 říj 2013, 09:25
Příspěvky: 258
Has thanked: 102 times
Been thanked: 94 times
mborik128 píše:
mmartinka píše:
Jaká knihovna je potřeba ještě doinstalovat?
Ziadnu kniznicu by to nemalo vyzadovat.
Skus si v Makefile.osx zmenit direktivu -std=gnu++14 za -std=c++14 alebo -std=c++1y. Kompiler v OSX ma zjavne problem s GNU :dizzy:


Díky, toto zafungovalo :)
CXXFLAGS=-std=c++1y -stdlib=libc++ $(CFLAGS)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SjASMPlus
PříspěvekNapsal: 11 dub 2019, 18:38 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2013, 14:08
Příspěvky: 752
Bydliště: Smolenice
Has thanked: 69 times
Been thanked: 219 times
Áno, toto je zasa problém Apple, že v Xcode používal prehistorické verzie g++. Napríklad v OSX 10.6 to už ani preložiť nejde, lebo Xcode kompatibilné s ním má g++ 4.2.1 a to nepodporuje ani parameter c++0x. My tam aj v readme uvádzame, že sa to testuje až od g++ 5.x.

Je fakt, že pre sjasmplus treba aspoň OSX 10.8 s príslušným Xcode. V starších verziách sa to ešte dá obísť doinštalovaním novšieho g++ cez MacPorts, len je otázne dokedy na nich MacPorts bude fungovať.

_________________
To err is human, but to really foul things up requires a computer.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz